Nora

Små sminkenyheter

Anbefalte innlegg

LinnH

Hva tenker dere om UD Naked Reloaded nå som den har kommet? Noen som har kjøpt den? Jeg kjenner en liten dragning mot den selv om jeg har kvittet meg med nesten alle naked-palettene. Den originale bruker jeg fremdeles. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Maiken
11 minutter siden, LinnH said:

Hva tenker dere om UD Naked Reloaded nå som den har kommet? Noen som har kjøpt den? Jeg kjenner en liten dragning mot den selv om jeg har kvittet meg med nesten alle naked-palettene. Den originale bruker jeg fremdeles. 

Jeg har alle de andre, men denne er heldigvis såpass annerledes at OCD'en min ikke regner den som en del av samlingen. 😂 Den ser veldig fin ut, da, men er det en ting jeg har nok av, er det nøytrale øyenskygger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mariann
14 timer siden, LinnH said:

Jeg tenker at jeg ikke skal kjøpe den selv om jeg liker 1 og 2 veldig godt. Ser ut som mye annet, og særlig lik ABH Sultry, som jeg har og elsker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Wasabi

Jeg kommer heller ikke til å kjøpe den av samme grunn som deg, @Mariann Har Sultry jeg også og de er veldig like. Men hadde sikkert kjøpt den om de ikke var så like. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ludo
On 2.3.2019 at 20.46, LinnH said:

Etter mye gloing på tutorials og sammenlikninger mellom den og Sultry så landet jeg på å kjøpe Reloaded. Meeeeen......

Meh. Jeg elsker jo Urban Decay generelt, men jeg vet ikke......er veldig glad i originalpaletten, men denne ble bare for varm for meg. Og den Retrofargen var faktisk helt krise, var ei på Sephorareviews som beskrev denne som at de med lys hud så ut som de hadde en sykdom. Og det kan jeg bekrefte 😝

Vet ikke altså. Jeg angrer nok litt, men kanskje den blir finere til sommeren.

Samtidig; kommer ikke til å kjøpe Sultry heller. Lurer på om jeg bare må innse at paletter faktisk ikke er noe for meg og heller gå for singles.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LinnH

Håper du vil like den bedre til sommeren @Ludo!

Jeg gjorde det samme som jeg gjør med det meste for tiden, venter noen dager og ser. Som regel avtar lysten på produktet, og det samme skjedde her. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
bykatt

Noen som har pre-bestilt noe fra Haus laboratories, Lady Gagas sminkemerke, eller har noen tanker om dette?

Jeg liker Lady Gaga, og markedsføringskampanjen så langt treffer godt hos meg. Det kjøres på at Lady Gaga selv har brukt kraften sminke har til å gi henne et mot hun ikke hun visste hun hadde i seg, i perioder med dårlig selvbilde.

Men produktene så langt er kanskje ikke akkurat passende som den daglige make up-en, som er det jeg vel "trenger" mest. Nærmest å kjøpe for meg er faktisk Chained Ballerina, et sort liquid shimmer powder. Det er virkelig noe greier jeg ikke har fra før.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LinnCaroline

Jeg liker også Lady Gaga, så skal definitivt lese reviews og vurdere kjøp når produktene slippes. Men jeg er ikke så blodfan at jeg kjøper noe hvis der ikke er noe jeg vil ha. :) Jeg har heller ikke hørt om dette før nå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nora

Det har jo vært litt negativ omtale av merket (ikke produktene). Lady Gaga har jo definitivt råd til å starte et sminkemerke, hun er ikke et indie merke, og hun samarbeider med Amazon. Likevel er det vel sånn at du betaler for produktene nå men får de i september. Folk reagerer jo litt på at det tar så lang tid fra du betaler til du får produktene, når egentlig begge partene som er involvert i salget har økonomi til å ta betaling når de sender produktene... 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider