Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 1,2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• Nora

76

• tapermari

62

• Ingrid

62

• Frøken Lilla

54

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Sikkert gammelt nytt, men jeg fikk bekreftet i går at det kommer MAC og Urban Decay på Travel Value innlands på Gardermoen  

Det gjør seg jo ikke selv... 

Tydeligvis ikke    

Posted Images

• 2 weeks later...
  • 1 month later...

Det ryktes om at Kat Von D kommer til Frekdrik&Louisa. Det passer jo veldig bra nå som Kat Von D selv har solgt sine andeler i firmaet, og ikke lenger tjener penger når vi handler sminken🤩

• Like 5
Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 2 months later...

Den er reformulert med blandt annet tilsatt kokosolje som ingrediens nr.2 på listen 😫 Er så tullete!

• Like 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider

8 timer siden, Azur skrev:

@Oda @LinnCaroline argh, det ryktes dessverre at den er reformulert til det ugjenkjennelige. 

Åå:/ får Google litt, men det var kjipt:/

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 4 months later...

Hva syns dere om de nye produktene til Jeffree Star? Tenker da både på Cremated paletten og Orgy kolleksjonen. Jeg har bestilt Cremated paletten, samt de to palettene fra Orgy kolleksjonen. Jeg har lite svarte og grå skygger i samlingen min, så Cremated er et fint tilskudd. Jeg er også spent på den nye, store paletten med kun nude og matte skygger! Måtte bestille den lille i tillegg slik at jeg fikk noen shimmerskygger også. Der er noen lipglosser, pudre og speil osv i kolleksjonen, men jeg er ikke interessert i det. 

Og ja jeg vet at han er kontroversiell, og han har ikke satt seg selv i et godt lys den siste tiden. Men er det noe han kan, så er det faktisk sminke...... 

zb_p.jpg
zb_p.jpg

Endret av Michelle
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Først og fremst må jeg innrømme at jeg får mer og mer avsmak for JS, så det kan farge meningen min. Cremated synes jeg bare var ufattelig tankeløst. Den ble jo lansert mitt i Corona, de kunne ha ventet. Fargene er heller ikke noe som frister meg, men jeg foretrekker nøytrale eller varme toner. Orgy paletten synes jeg har et forferdelig navn, men jeg liker forsåvidt tanken om et matt, nøytralt palett. Problemet er at det er for mange farger, mange av disse vil man jo ikke se forskjell på når man bruker de på huden. Hadde den vært halvparten av størrelsen (og et annet navn), så hadde jeg vært mye mer interessert. Kvaliteten på produktene er knallgod, men føler begge disse lanseringene har vært litt meh. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 1.9.2020 den 16.52, Nora skrev:

Først og fremst må jeg innrømme at jeg får mer og mer avsmak for JS, så det kan farge meningen min. Cremated synes jeg bare var ufattelig tankeløst. Den ble jo lansert mitt i Corona, de kunne ha ventet. Fargene er heller ikke noe som frister meg, men jeg foretrekker nøytrale eller varme toner. Orgy paletten synes jeg har et forferdelig navn, men jeg liker forsåvidt tanken om et matt, nøytralt palett. Problemet er at det er for mange farger, mange av disse vil man jo ikke se forskjell på når man bruker de på huden. Hadde den vært halvparten av størrelsen (og et annet navn), så hadde jeg vært mye mer interessert. Kvaliteten på produktene er knallgod, men føler begge disse lanseringene har vært litt meh. 

Enig. Har aldri lagt igjen en krone hos JS og kommer nok ikke til å gjøre det heller. Fryktelig usmakelig, problematisk fyr. Har Alien-paletten, men kjøpte den brukt på facebook. De nye synes jeg forsåvidt er gørrkjedelige uansett, så ikke noe tap for min del.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 1.9.2020 den 16.52, Nora skrev:

Skjønner absolutt hva du mener. De to palettene skiller seg dog ut fra andre paletter, syns jeg, jeg har ikke sett noen som ligner. Derfor var de tiltalende for meg, og jeg liker jo matte, nøytrale farger, og en stor palett med alt jeg trenger frista mye! Nå har jeg ikke brukt den så mye enda ettersom jeg ikke er verdens største sminkeforbruker for tiden, men inntrykket av Orgy paletten er ganske bra. 

Jeg har vært inne på tanken om å depotte skyggene og ha de i en Z palett. Veldig mulig jeg ender opp med å gjøre det. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den nye glossen fra Maybelline skal vistnok være en dype for Fenty Gloss Bomb. Vet ikke om den er tilgjengelig i Norge enda, noen som har sett den? 

IMG_20200911_225649.jpg

Endret av Nora
  • Like 3
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke sett men er offisielt på leting - superfin!!

(Fenty Gloss Bomb var fin nok, men tuben min var helt dust og lakk uansett hva jeg gjorde så jeg bare kastet den til slutt, håper denne er bedre på det viset).

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Noen som har sett på Beauty Act fra Kicks? De har vampet om sin egen kolleksjon med hudpleie, sminke og koster osv. Veldig fornøyd med at alt er parfymefritt! 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 4 weeks later...
På 13.10.2020 den 20.24, tuffl skrev:

Noen som har sett på Beauty Act fra Kicks? De har vampet om sin egen kolleksjon med hudpleie, sminke og koster osv. Veldig fornøyd med at alt er parfymefritt! 

Lurte på akkurat det samme, også hudpleien :)

Vurderer aha/bhatoneren :) 

Lenke til innlegg
Del på andre sider