Lene

EVE LOM

Anbefalte innlegg

Lene

I går ble jeg overtalt til å kjøpe EVE LOM rensebalm av ei jente på parfymelle coch. Hun skrøt og skrøt og den hadde vunnet priser og var så amazing og ikke uttørkende og blablabla. Så jeg kjøpte en (dyr) liten krukke. Prøvde den i går kveld og synes den tok sminken bra, huden føltes myk og god. Den luktet litt funky med det kan jeg tåle.. Så,da jeg skulle legge meg googlet jeg merket siden jeg ikke har hørt om det før, og fant endel info og omtaler som ikke var så.. Eh .. Bra. Nå tåler huden min ganske mye og jeg reagerer ikke lett, spesielt ikke på rens. Men mineral olje som ingrediens nr 1? Høres ikke så bra ut for å si det sånn. Og jeg føler meg litt snytt, dette var jo tross alt på en hudpleiesalong?

Er det noen her som har vært borti denne rensen? Jeg leser jo en del positive omtaler også, tiltross for ingrediensene.... 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Wasabi

Drar opp kjempegammel tråd. Fikk denne i nyeste LF-boks og hadde gledet meg siden forrige boks siden det sto bakpå forrige blad at den skulle komme i neste boks. Hadde lest så utrolig mye bra om den, men så googlet jeg ingrediensene for et par uker siden og tenkte akkurat det samme som deg. Mineralolje som hovedingrediens? Ikke veldig bra. Dessuten har den veldig mange parabener i seg. Jeg bryr meg helt ærlig sikkert mindre enn jeg burde om et paraben eller to, men 5 stk var veldig mye. Jeg syns også den luktet funky og hadde rar konsistens, men det tåler jeg. Kommer sikkert til å prøve og håpe jeg ikke får utbrudd, for jeg liker konseptet, men ikke ingrediensene. Kjipt at et så dyrt merke har mineralolje som hovedingrediens, man betaler tydeligvis mest for navnet her... Huff, nå var jeg negativ her, hehe.

Er det noen her inne som har prøvd den nå? Merket er jo litt mer kjent nå enn det var i 2015. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
lykkelitenen

Det kom en rensebalm i tube i en LF-boks for noen år sideb og min gikk i bosset. Syntes den la seg som en film på huden som ikke gikk ordentlig bort etter vanlig rens og toner. Jeg testet ikke mer enn ett par dager av den grunn. Ikke gjennkjøp for min del. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
vakkerlakk

Sist eg testa Eve Lom var eg ikkje imponert, nei. Men det var vel kanskje på samme tid som Lykkelitenen over her, så ikkje testa nyleg. Men den gongen var rensen hvertfall oljete og fæl. Og ikkje sånn som anna renseolje eg har prøvd som skummar litt opp når ein tek vatn på, men meir sånn som la seg utanpå huden og ikkje ville av :p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ingrid

Jeg fikk en gang en litne krukke av denne i en goody bag tror jeg, og jeg søkte i brukeopp-dagboken min og fant dette fra desember 2016 «Eve lom cleansing balm - pføy, hadde bare en deluxeprøve av denne, men måtte likevel slite meg igjennom den for å få den tom. Likte ikke det oljete laget på huden min etter at jeg hadde vasket den av, vil tro den passer for tørrere hud enn min«

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider