Trine E.

Øyenskyggeprimer

Anbefalte innlegg

Trine E.

Noen som har en god primer å anbefale ? :) Jeg elsker Too Faced Primer Potion, men den er utsolgt på alle stedene jeg bruker å shoppe :(. ( beautybay, lookfantastic osv). 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Trine E.

Nars sin er fantastisk god! 

Hvor får jeg kjøpt denne på nett? :) Har ikke sånn at jeg får shopper fra sider som ikke shipper til Norge. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lucce

Nå har jeg ikke sjekket om de har akkurat denne primeren, men kissandmakeupny.com har mye NARS :) Syns de levere kjapt også, og sender ofte som brevpost hvis de kan.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Frøken Lilla

veksler mellom Too Faced, Urban decay og nars, liker nars sin best selv om jeg ikke er så glad i innpakningen! (når du tror den er nesten tom og vil ta ut stopperen...så er det omtrent 2-3 mnd igjen i den :P ) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LinnCaroline

Jeg har brukt den til NARS det siste året, og liker den veldig godt! Jeg anbefalte den til ei venninne fra Singapore, og hun takket meg, og sa den funket bra til hennes mer asiatiske øyelokk til tross for fuktigheten i Thailand og Singapore. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone

De som likar UD Primer Potion. Anbefaler å kjøpe backup før dei skal komme med ny versjon med applikator.

Hæææ??? Vi er jo endelig kvitt applikatoren?? Åh, duster... 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone

Eg trudde det var aprilspøk, men fekk mailen 31.mars så... 

​Jeg synes også den hørtes sånn ut men det står enda på nettsiden.... Det tror jeg må være den dummeste avgjørelsen jeg har hørt om på ei stund.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
vakkerlakk

​Jeg synes også den hørtes sånn ut men det står enda på nettsiden.... Det tror jeg må være den dummeste avgjørelsen jeg har hørt om på ei stund.

Heilt fjernt å gå tilbake til applikator! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
lykkelitenen

NARS sin er den som har fungert best for meg og mine oljete lokk av alle primere jeg har prøvd, men selv den er ikke god nok. Absolutt bedre enn mye annet, men like vel striper skyggene mine etter 5-6 timer. Irriterende :/ Alltid på leting etter noe nytt, nå har jeg nettopp kastet primere fra ArtDeco, Limecrime, UDPP, og NYX. Alle har vært bedre enn ingen ting, men ingen optimale. Lei!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
vakkerlakk

NARS sin er den som har fungert best for meg og mine oljete lokk av alle primere jeg har prøvd, men selv den er ikke god nok. Absolutt bedre enn mye annet, men like vel striper skyggene mine etter 5-6 timer. Irriterende :/ Alltid på leting etter noe nytt, nå har jeg nettopp kastet primere fra ArtDeco, Limecrime, UDPP, og NYX. Alle har vært bedre enn ingen ting, men ingen optimale. Lei!

Har du prøvd å påføre primer med kost istadenfor fingrane? Meiner det var nokon her som hadde hatt stort hell med å prøve det. Var det @ToneO kanskje? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Minnea

Har du prøvd å påføre primer med kost istadenfor fingrane? Meiner det var nokon her som hadde hatt stort hell med å prøve det. Var det @ToneO kanskje? 

Tone forsket seg også frem til matt pudder (sexy mama f.eks) under primer. Bruker den når jeg er oljete på lokkene, funker :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ToneO

Ja, stemmer det, det holder mye bedre med påføring a​v kost i forhold til fingrene! :)

Og NARS sin funker ikke alene på meg, men med Painterly PP over, sitter skyggene like fint etter 16 timer. Paint Pots funker derimot ikke over Limecrime sin primer, der skjer det et eller annet og det striper seg etter 1 time.

Den som faktisk funker supert alene på meg, er UDPP Eden, men lurer på om den funker like bra når sommeren kommer også eller om det bare er nå i vinterhalvåret. 

Tone forsket seg også frem til matt pudder (sexy mama f.eks) under primer. Bruker den når jeg er oljete på lokkene, funker :) 

Og Sexy Mama funker også bra,  spesielt om sommeren. Men har også gjort det til en fast greie å tørke lokkene med en tørr q-tip før jeg påfører primer, for å få vekk overflødige oljer, det hjelper også mye og da føler jeg ikke at Sexy Mama er så nødvendig lengre. :)

By the way, jeg har faktisk savnet den applikatoren på UDPP jeg, spesielt etter at jeg begynte å bruke NARS sin igjen, synes det er veldig praktisk når jeg påfører. Så for min del er den hjertelig velkommen tilbake, de beholder jo tuben og vi slipper jo den teite beholderen de hadde før. For den var teit, den! :P 

Edit: Mener det stod i mailen at de ikke skulle endre formulaen, kun utseende og applikatoren og en eller flere nye farger?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
lykkelitenen

Jeg har prøvd alt. Sånn seriøst alt. Det som funker best er NARS over litt settingpudder og med øyenskyggepinnen til ArtDeco over, men de passer ikke alltid til det andre jeg har over. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LinnH

(når du tror den er nesten tom og vil ta ut stopperen...så er det omtrent 2-3 mnd igjen i den :P ) 

​Såpass! Jeg har vært litt skuffet over den, synes den varte så kort og sliter med å få ut noe særlig produkt. Får fjerner stopperen og se hvor lenge den varer etter det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Trine E.

Har du sjekket ebay? :) 

Brente meg på ebay sist da jeg bestilte Toofaced-primeren. Fikk fake:/ Så handler helst fra trygge sider:) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider