Trine E.

Øyenskyggeprimer

Anbefalte innlegg

Oda

Har ikke så blanke øyenlokk, men øyensminken striper seg stygt de gangene jeg ikke bruker det. Forstod ikke hypen med NARS sin, da den gjør akkurat det samme for meg som UDPP. Foretrekker sistenevte pga. tuben. Er ikke noe glad for at den stygge aplikatoren skal tilbake da :P 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marusken

Bruker UD Primer Potion (må straks ha ny), og til vanlig Painterly Paint pot som jeg uansett bruker for å jevne ut fargen på lokkene :) Sistnevnte er ikke like god, men det hjelper mye.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Christine

Lookfantastic shipper ikke Nars til Norge:( buhuuuu:( noen andre plasser de kan ha eyeprimeren?

​Sjekk hvor kjøper vi hva-tråden. Når får du forresten beskjed om det? Jeg får lagt NARS i handlekurven...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Belle

Jeg sverger til ELF sin vanlige (har ikke prøvd mineralvarianten), etter at UDPP sluttet å virke for meg. Den koster seriøst ikke no' (2 dollar?), og er veldig drøy i bruk. :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Heidrun

Jeg sverger til ELF sin vanlige (har ikke prøvd mineralvarianten), etter at UDPP sluttet å virke for meg. Den koster seriøst ikke no' (2 dollar?), og er veldig drøy i bruk. :) 

​Hvis du elsker de bør du hamstre opp. Ser ut som om ELF har sluttet å produseres dessverre. På mine øyne har den riktignok aldri fungert, den tonet heller ned øyeskyggene noe veldig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Belle

​Hvis du elsker de bør du hamstre opp. Ser ut som om ELF har sluttet å produseres dessverre. På mine øyne har den riktignok aldri fungert, den tonet heller ned øyeskyggene noe veldig.

Hyyyyl! Takk for tips! Hadde planer om en ny ladning fra iherb allikevel, så da skal jeg hamstre som bare det!?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Heidrun

Hyyyyl! Takk for tips! Hadde planer om en ny ladning fra iherb allikevel, så da skal jeg hamstre som bare det!?

​Oppdaget det tilfeldigvis via en av Memebox- gruppene mine. Da jeg så etter var Eyeslipsface.com tom, men ser ut som om iherb har de inne enda.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ludo

Jeg fikk en prøve på Urban Decay primere(har den vanlige fra før - den "alle" har) når jeg kjøpte Nude1paletten - og den med champagneskimmer er helt utrolig fin å ha på under matte skygger :in-love:

Har bare testet den under nude basic1 paletten - men jeg ble så hekta at jeg måttekjøpe full størrelse. Jeg synes helt matt blir for flatt på meg, og er litt lei av å bruke skimmer overalt på skygger en typisk jobbhverdag med nada på planen(eller en søndag) - og da ble denne primeren under perfekt kombinasjon! 

Jeg tror jeg kommer til å bli avhengig av den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest

​Også Vita som nettopp har fått inn ELF... Haha, det var synd. :D 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Heidrun

Jeg fikk en prøve på Urban Decay primere(har den vanlige fra før - den "alle" har) når jeg kjøpte Nude1paletten - og den med champagneskimmer er helt utrolig fin å ha på under matte skygger :in-love:

Har bare testet den under nude basic1 paletten - men jeg ble så hekta at jeg måttekjøpe full størrelse. Jeg synes helt matt blir for flatt på meg, og er litt lei av å bruke skimmer overalt på skygger en typisk jobbhverdag med nada på planen(eller en søndag) - og da ble denne primeren under perfekt kombinasjon! 

Jeg tror jeg kommer til å bli avhengig av den.

​Du er den første jeg har sett i tillegg til meg som liker denne kombinasjonen. Jeg synes ofte matte øyeskygger kan bli litt kjedelige særlig siden jeg bruker briller som allerede spiser mye av fargen, men med skimmerprimeren under får de øyenskyggene akkurat passe skimmer, så lite at den bare skaper litt liv. Denne primeren er også super til en supernøytral ikke- krevende øyenskygge :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anna

Jeg har skikkelig lyst til å teste den nye til MAC, Prep+Prime 24-hour Extend Eye Base. Tror jeg bestiller den når kicks.no skal ha 15% avslag på alt i sommer :) Akkurat nå bruker jeg den fra Tarte, som jeg synes er litt for oljete, og Too Faced Shadow Insurance som jeg liker godt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Heidi

Jeg har prøvd Art Deco sin i det siste og er fornøyd med den :) Ellers er too faced glitter glue et must for meg når jeg vil påføre pigmenter, glitter og generelt andre øyeskygger som ellers ikke vil sitte så godt <3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Smudge

Jeg har brukt art deco sin i 15 år :razz-drunk: så den har vært en stor favoritt for meg. De siste årene har nars sin tatt førsteplassen siden jeg bruker mer olje på huden nå enn før. Nars sin gir lengre holdbarhet enn art deco sin på meg, men jeg liker begge to. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Helene

Jeg som var helt monogam med UDPP har funnet meg en ny favoritt.... Tok med en prøve på NARS sin på juleferie just for fun, og den er jo så mye bedre på lokket! UDPP blir så innmari tykk, og huden på øyelokket blir liksom så tung og tykk og stiv, mens NARS sin er jo ikke mulig å kjenne på lokket i det hele tatt! :in-love: 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
vakkerlakk
2 timer siden, Helene said:

Jeg som var helt monogam med UDPP har funnet meg en ny favoritt.... Tok med en prøve på NARS sin på juleferie just for fun, og den er jo så mye bedre på lokket! UDPP blir så innmari tykk, og huden på øyelokket blir liksom så tung og tykk og stiv, mens NARS sin er jo ikke mulig å kjenne på lokket i det hele tatt! :in-love: 

NARS sin er digg, men eg er usikker på om eg er enig i at UDPP gjer at huden blir tjukk, tung og stiv. Hehe. Hadde berre NARS kome i litt meir praktisk forpakning hadde den vore alldeles perfekt på alle måtar. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LinnCaroline

Min første aha-opplevelse med øyenskyggeprimer var med UDPP. <3 Nå har jeg brukt NARS i et par år, og vet ikke helt hvilken jeg liker best og hvorfor. Antar det er den til NARS siden jeg har kjøpt den to ganger på rad. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ToneO

Liker også veldig godt konsistensen på NARS sin, den er jo silkemyk! Men den striper seg på meg alene, men sammen med feks MAC Painterly, sitter det bom fast helt til jeg fjerner sminken! :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Helene
9 timer siden, vakkerlakk said:

NARS sin er digg, men eg er usikker på om eg er enig i at UDPP gjer at huden blir tjukk, tung og stiv. Hehe. Hadde berre NARS kome i litt meir praktisk forpakning hadde den vore alldeles perfekt på alle måtar. 

Hehe! Føler på en måte at UDPP er tykkere i konsistensen, og at det gjerne blir litt "kakete" på lokket med den, kanskje spesielt fordi jeg bruker å påføre foundation først, og ofte får litt på lokket. NARS sin syns jeg blender mye finere i overgangen mellom primer og "hud" (foundation), UDPP kan ofte bli litt rar i overgangen hos meg, man ser "skillet" godt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
lykkelitenen
4 minutter siden, Helene said:

Hehe! Føler på en måte at UDPP er tykkere i konsistensen, og at det gjerne blir litt "kakete" på lokket med den, kanskje spesielt fordi jeg bruker å påføre foundation først, og ofte får litt på lokket. NARS sin syns jeg blender mye finere i overgangen mellom primer og "hud" (foundation), UDPP kan ofte bli litt rar i overgangen hos meg, man ser "skillet" godt.

Enig med dette. UDPP er tykkere og seigere, om man ikke er rask med å legge skygge klisser den tynge øyelokk sammen i små rynker når man blunker. Får man noe på huden, f.eks. på neseryggensom jeg klarer titt og ofte er den vanskelig å få av og syntes godt. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
helesy
On Saturday, June 06, 2015 at 0.18, Smudge said:

Jeg har brukt art deco sin i 15 år :razz-drunk: så den har vært en stor favoritt for meg. De siste årene har nars sin tatt førsteplassen siden jeg bruker mer olje på huden nå enn før. Nars sin gir lengre holdbarhet enn art deco sin på meg, men jeg liker begge to. :)

Har hatt Artdeco sin før og gledet meg til å prøve den fordi jeg hadde hørt så mye positivt.  Men for meg fungerte den ikke I det hele tatt :( Øyenskyggen la seg i stripper etter 1-2 timer. Endte opp med å gi den bort til en venninne. Sverger til udpp, fordi øyenskyggen holder seg fint på lokket hele dagen. Men vurderer å prøve Nars sin:) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider