Sunniva

Vippetang - anbefalinger?

Anbefalte innlegg

XO

Det tok sin tid, men jeg endte opp med Shiseido sin siden vi har den på jobb ;) Gleder meg til å teste! 

​Shiseido sin er helt fantastisk! Klarer ikke å bruke noe annet lengre :D 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Smudge

Det tok sin tid, men jeg endte opp med Shiseido sin siden vi har den på jobb ;) Gleder meg til å teste! 

​Har du testet den nå og er du fornøyd? Jeg er veldig fornøyd med min fra Shu Uemura, men man er jo alltid på jakt etter noe bedre hehe .. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sunniva

​Har du testet den nå og er du fornøyd? Jeg er veldig fornøyd med min fra Shu Uemura, men man er jo alltid på jakt etter noe bedre hehe .. 

​Jeg har brukt den noen ganger, men jeg synes det er litt uvant enda. Den er en helt annen from enn den fra Sephora (som jeg i utgangspunktet var greit fornøyd med). Jeg må prøve den en stund til tenker jeg! Nysgjerrig på den fra Shu også jeg .. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bella

Nei er kun nede :) Er derfor man får knekk med slike vippetanger hvis man klemmer for hardt.

Takk? Ble plutselig bekymret for at jeg hadde ødelagt min.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marusken

Jeg har aldri brukt vippetang, mn blir litt fristet til å prøve av og til. Av de litt rimeligere, hvilken er grei hvis noen vet? :) Trenger ikke kjøpe shu uemura sin bare for å teste :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
PewPew

I dag kjøpte jeg denne som jeg fant via en artikkel: http://www.ebay.com/itm/281719755881?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Herregud så genialt! Jeg har nemlig noen få vipper i ytterkanten som lever sitt eget liv, som er umulige å få med i alle vippetangene jeg har prøvd og de vokser nedover. Jeg kan få dem med i vippetanga hvis jeg styrer endel da, men det er veldig knotete. Joda det finnes andre måter å bøye vipper på men det blir mye ekstra arbeid når jeg allerede bruker mye energi på resten av sminken. Så for meg er det perfekt :D Litt risky med såpass uerfaren selger, men var for gira til å være kritisk. 

@Marusken beklager sent svar. Så ikke innlegget ditt før jeg var innpå tråden nå. Hvis det fortsatt er aktuelt å prøve en vippetang, så har jeg hørt at mange synes the body shop sin vippetang er god. :) Det kommer litt an på øyefasong og teknikk om man synes en vippetang er god eller ikke da, så er litt smak og behag. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
bykatt

Er nysgjerrig på Shu Uemura-vippetangen, og lurer på hvor dere har kjøpt deres.

Shu Uemura er så vidt jeg vet bare mulig å få tak i hårprodukter i Norge(?) Jeg har søkt på Ebay, men tror ikke jeg "tør" - er vel fort gjort å ende opp med fake. Ser Selfridges sender til Norge, men det ble ganske dyrt. Så jeg må vel kanskje bestemme meg for hvor mye jeg er villig til å betale.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Magpie

Er nysgjerrig på Shu Uemura-vippetangen, og lurer på hvor dere har kjøpt deres.

Shu Uemura er så vidt jeg vet bare mulig å få tak i hårprodukter i Norge(?) Jeg har søkt på Ebay, men tror ikke jeg "tør" - er vel fort gjort å ende opp med fake. Ser Selfridges sender til Norge, men det ble ganske dyrt. Så jeg må vel kanskje bestemme meg for hvor mye jeg er villig til å betale.

Jeg kjøpte min hos nettsiden til SpaceNK. De sender til Norge, og jeg tror jeg hadde en velkomstkode som gav meg rabatt på frakten (?). Den er ganske rund i fasongen, så passer egentlig best om man har litt runde øyne (som jeg har).

Endret av Magpie

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Smudge

Noen som vet om en som er rundere enn shu sin? Jeg er veldig fornøyd med den,  men tror kanskje en som er hakket rundere kunoe vært ennå bedre på de ytterste vippene. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
alex

Shu Uemura er min favoritt. Kjøpt på ferie i Tokyo (som forøvrig var verdens kuleste ferieby) for rundt 100 kroner!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
XO

Shiseido :in-love: Klarer ikke å bruke noe annet nå som jeg har brukt den så lenge, og vært så fornøyd! Vurderer å prøve Tweezerman, da. Den skal jo være bra, og jeg så en nydelig versjon i rosegull da jeg var på shopping sist :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider