Ingrid

Aprilfavoritter 2015

Anbefalte innlegg

Ingrid

Hva er dine favoritter fra april måned? 

Her kommer mine!

image.thumb.jpg.55e4c5c6ef84a47a10727765

Benefit Roller Lash Mascara

Diptyque Philosykos (nå tom :( )

Kevyn Aucoin Sculpting Powder i Medium

Tarte Exposed Blush (ikke brukt noe annet på leenge)

Charlotte Tilbury Lip Cheat i Pillow Talk ( min mest brukte lipliner for tiden, veldig fin til Brave og lignende)

Show and tell! :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lucce

Kevin aucoin sitt sculpting powder er nyyyydelig! Min absolutte favoritt blant mine brozere. Når jeg kommer hjem skal jeg knipse bilde av mine favoritter. Jeg vet helt klart hva jeg har likt best denne mnd! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
PewPew

-Etude House Fresh Cherry lip tint. Legger seg kjempepent hvis jeg forbereder leppene godt, sitter i mange timer, tåler mat, drikke og smitter ikke av.

-My Beauty Diary Coix Seed mask (sheetmaske fra Thaiwan). Roer ned irritert hud kjempegodt og gir godt med fukt. Gir tydelige før og etter resutlater. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Aurora

Dette er mine favoritter denne måneden :) Den største favoritten har vært Max Factor Facefinity Primer, den har jeg så langt vært veldig fornøyd med. REN Vita Mineral Omega 3 Serum Oil likte jeg ikke så godt etter at jeg kjøpte den så den har ligget og støvet ned i en skuff i lang tid, men etter å ha testet den på nytt har jeg blitt nyforelsket! Ellers er det rens fra Oskia, highlighter fra RMS Beauty, Honey Bronzing powder i 03 fra The Body Shop og Clarins Multi-blush kremblush i Peach :) 

Skjermbilde_2015-05-02_kl._19.47.35-kopi

Endret av Aurora

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bitteliten

Jeg har en hel haug med favoritter, jeg.  Når jeg tenker meg om har jeg sminket meg likt nesten daglig den siste måneden, og her er det som har vært i bruk hele tida.  Har glemt mascara, ser jeg. Det var So couture da, ingen bombe akkurat.  Og så har jeg glemt concealeren jeg bruker hele tida nå; MAC moisture concealer. Smidig, godt pigmentert, legger seg ikke i rynker og linjer. Er fan!

Jeg har kommet til at huden får en finere finish hele dagen med BFB under og UD all nighter over foundation. Ser en full størrelse av UD all nighter i horisonten...  On and on bronze er blitt storfavoritt, den er virkelig kjempefin, og jeg ser nysminket ut hele dagen med den på :) Jeg har brukt leppestift på jobb daglig, og varierer hvilken, men denne fra NYX er bare så grei å hive i lomma og ha med til ''påfyll'' over alt, og jeg elsker hvordan den gir en anelse farge og mye ''fukt''.  Den lille boksen foran der er ByTerry Hyaluronic hydra powder. Det er virkelig fantastisk bra. Bruker det til å sette concealer under øynene, og det får meg ikke til å se sliten ut, den bare matter på en ikke-matt måte. Elsker det, og skal garantert ha full størrelse nå denne lille går tom. Det vil ta tid, for den er drøy :D

Bestbrukt_0415.thumb.JPG.e629adb6f4c427f

Endret av Bitteliten

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bitteliten

Skal komme med fler, MEN dere som ikke har de nye blushene fra Max Factor... Løp og kjøp!!!! Det er fantastiske saker! :) 

​OK. Har sett begeistrede reviews på YT også. Settes på ønskelista :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ToneO

-Dior Addict Incognito

-BareMinerals Original Foundation,  kun rundt øynene, siden ikke er så tørr og ser litt bedre ut nå som jeg går på Zo Medical produkter,  som gjør meg tørr og stram. 

-Jane Iredale Purepressed Base, som vanlig 

-Loreal So Couture mascar,  oogså som vanlig 

-Zo Oclipse Sunscreen + Primer spf 30, absolutte favorittprimer og veldig stort pluss for at den også er en fullgod,  bredspekret solkrem. 

-MUFE-skyggene mine,  fremdeles! :D

-MAC Blush All Day blush

-Maybelline gel liner i svart,  sitter veldig bra på våtkanten

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Oda

Jeg har forandret sminkestilen veldig ift. før. Før var det øyne i fokus, mens nå et det vanligvis lepper og bryn.

Mine sminkefavoritter er:

-urban decay primer potion

-urban decay 24/7 liner i zero

-Stila Illuminating Finish Powder i Bronze

-Holika Holika BB Cream (straks tom - lurer på hva jeg skal teste neste gang )

- Ben Nye Translucent Face Powder i Fair

- Jane Iredale PurePressed i Satin

-Amuse Liplinere (de koster ingenting og har hatt de i årevis. Jeg er fan av litt harde linere over MAC Prep + Prime Lip :) )

- MAC Leppiser i: New York Apple, Dark Side, Rebel, Go For It!, og Viva Glam Paletten! 

- og smudgekosten fra Zoeva! ELSKER den til bryn og til leppene. Skal kjøpe flere av den!

Er også stoor fan av den andre leppestiften jeg kjøpte av Ingrid, en mørk lilla fra YSL. Den er SÅ kul! :D Har allerede brukt den masse, og har fått tonnevis av komplimenter på den :D

Hår:

Redken daily scalp treatment  <3

Redken extreme anti-snap

Redken ShineOut 01

Redken Quick Tease 

Haha jeg har blitt stor fan av Redken styling :P 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Minnea

Dette er mine favoritter denne måneden :) Den største favoritten har vært Max Factor Facefinity Primer, den har jeg så langt vært veldig fornøyd med. REN Vita Mineral Omega 3 Serum Oil likte jeg ikke så godt etter at jeg kjøpte den så den har ligget og støvet ned i en skuff i lang tid, men etter å ha testet den på nytt har jeg blitt nyforelsket! Ellers er det rens fra Oskia, highlighter fra RMS Beauty, Honey Bronzing powder i 03 fra The Body Shop og Clarins Multi-blush kremblush i Peach :) 

​Blushen så innmari fin ut! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Belle

Litt sent ute, jeg da, men... :giggle:

En del gjengangere her, ja. :blush:

IMG_20150509_113321.thumb.jpg.f6d3812afb

Smashbox Liquid Halo foundation i 02 (og selvsagt pudderet, men det glemte jeg å ta med på bildet)

Sensai Fluid Finish 203. Den var favoritt fra første sekund jeg prøvde den. <3 

Smashbox Softbox II-paletten.

Smashbox Filter-trioen.

Tarte Cheek Stain i Tipsy.

Tonymoly maskara.

The Face Shop skrå øyenbrynspenn.

Smashbox vippeprimer.

ELF øyenskyggeprimer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider