Smudge

Fantastiske produktoppdagelser for deg

Anbefalte innlegg

Smudge

(lLitt kleint trådnavn, tar i mot forslag) Jeg tenkte vi kunne ha en tråd for produkter som virkelig har gjort en forskjell for din makeup/hud/hår/kropp. Da tenker jeg ikke på favorittprodukter som kommer og går, men produkter som har gjort en stor endring for deg (en form for hg-produkter).

Jeg har for eksempel fire stykker som er revolusjonerende for meg. (sikkert mer om jeg får tenkt meg om)

1 Øyenskyggeprimer - Før jeg oppdaget øyenskyggeprimer stripet ALT på meg. Jeg vet de fleste har hørt om og bruker øyenskyggeprimer i dag, men dette var ganske nytt på sminkefronten i Norge da jeg begynte med makeup hehe .. Jeg ble helt frelst av primeren til Art Deco og de siste årene har jeg brukt og testet en del ulike øyenskyggeprimere. Den beste jeg har testet er NARS sin primer som virkelig holder det den lover og gjør at jeg kan ha fin øyenskygge hele dagen. :) 

2 Vippeserum - Jeg hadde korte, rette bustevipper og trodde at vippeserum var for godt til å være sant. Det er det ikke, det virker som bare juling, og jeg har fått mye mer lengde og bøy på vippene etter jeg startet med serum. 

3 Ansiktsoljer - Da jeg var yngre var redd for alt av fett og olje i ansiktet siden jeg hadde/har kombinert hud. Etter jeg oppdaget at ansiktsolje kan være en stor fordel for de fleste hudtyper fikk jeg en mye mer stabil T-sone og mindre flassende hud. Det gjør at foundation sitter myyye finere på. 

4 Hårfjerning med laser - Ikke et produkt, men likevel en revolusjon. Før kunne jeg velge mellom hår under armene, eller røde, vonde betente prikker. Ingen former for hårfjerning fungerte uten reaksjon. Etter hårfjerning med laser er ikke dette et problem. :party:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Belle

Å, dette er en fin tråd. Har dessverre ikke forslag til en ny tittel, annet enn Dine HG-produkter, kanskje? Synes i grunn den tittelen du har valgt er helt fin. :)

Min liste er forøvrig veldig lik din @Smudge :giggle: 

1. Skyggeprimer. Den riktige skyggeprimeren. Sistnevnte er viktig. Jeg har tydeligvis oljete øyelokk, så her er det ikke bare å klæsje på en hvilken som helst primer. Men ja, må si meg enig med deg i den altså. Min favoritt her er ELF sin.

2. Vippeprimer. Jeg har også korte, rette vipper som ikke vil holde på en bøy om det så står om livet. Etter at jeg oppdaget vippeprimer har jeg det som trengs for å få lange, bøyde vipper, uten å bruke vippetang. Jeg har vært borti en del vippeprimere, men favoritten er og blir Smashbox Lash Layer - den har jeg vært trofast mot i...5 år nå. <3 

3. Fuktighetsserum og/eller ansiktsolje. Huden min er fuktfattig og flasser noe vanvittig om jeg ikke behandler den riktig. Etter at jeg oppdaget først ansiktsolje, og senere fuktserum, har huden min blitt sååå mye finere. Jeg har egentlig ikke én favoritt her, men mange. Så lenge de gir god nok fukt, funker de for meg.

4. Smashbox Halo-pudder. Det skulle liksom ikke være kun ett produkt på disse listene, men Halo fortjener å få være med, og den gjør faktisk en vesentlig forskjell på huden min når jeg bruker den. Den får huden til å se finere ut, og den blir faktisk finere og finere jo lengre den sitter på. Den glatter ut, ser ikke pudrete ut og er bare helt fantastisk. Dette er et produkt jeg ikke klarer å leve uten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hege

1 - mineralfoundation/foundation i pudderform - Jeg kunne ikke fatte at folk brukte dette, jeg skjønte ikke hvordan det kunne bli fint eller holde seg fint gjennom dagen! Så ble jeg nysgjerrig og prøvde Lily Lolo for et par år siden, og elsker den!

2 - Mascara for de nedre vippene (spesielt den fra Clinique) - altså, dette ser jo ut som noe av det mest ubrukelige produktet som finnes. En bitteliten mascara kun for de nedre vippene? Likevel er jeg så glad i den! Jeg blir ekstremt fort panda :panda: og når jeg da i tillegg er litt klønete, kan det bli masse mascarasøl under øyet, men jeg unngår begge problemene med denne, smarte, lille saken :party: 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
lykkelitenen

1. Emma S sin enzympeeling. Jeg har brukt mye forskjellig på skubbfronten og trodde lenge at MD sin skrubb kom til å være med meg livet ut, så oppdaget jeg Emma S. Den tar godt uten å gjøre meg sår eller irritere kvisene mine, og den har en merkbar forbedring på røde prikker og nye arr etter kviser. Denne kan jeg se stor forskjell med om jeg har hatt en pause med den.

2. Den elektriske fotfilen til Scholl ned orginalt hode. Denne er magi! Jeg har gått fra å file føttene minst 3 ganger i uken og like vel være hard og tørr, til å file hver 7-10 dag og ha babymyke føtter hele tiden! Kremene mine trekker bedre inn og den kroniske tørrheten er borte.

3. Hurtigtørkende top coat! Jeg kjenner jeg blir sur når kundene mine ber om lakk som tørker fort, men ikke vil ha med en hurtigtørkende top coat (fordi det ikke er vits og blah blah blah). Dette er som øyenskyggepriemer, man tror man ikke trenger det, men når man først begynner å bruke det skjønner man ikke hvordan man har kunnet leve uten :P

4. Signerer dere over med øyenskyggeprimer!

5. Tubemascara. Bye bye Panda!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
PewPew

1. Sheetmasker. Et av de få hudpleieproduktene som gir før og etter resultat med en gang, hvis man finner rett variant for sin hud. Noe helt annet en fuktmasker man skyller av.  

2.Ikke ett produkt, men hele det asiatiske konseptet med flere tynne lag med div hudpleieprodukter fremfor bare noen få. Fungerer så mye bedre for meg.

3. Koreanske hudpleieprodukter. Blir for mye å ta et punkt for hvert produkt. Nesten hele rutinen min er Koreansk nå. Tørr hud har forsvunnet helt, dehydrert hud kan fikses over natta, rødhet er kraftig redusert, har muligens rosacea(har ikke kommet meg til hudlege ennå) og rutinen holder det stort sett i sjakk. Huden har også blitt mindre sensitiv og sterkere, i tillegg mer spretten. Det er veldig rart å oppleve å få få mer spretten hud når man bare er 22år. Det har også fått meg til å dykke enda dypere inn i vitenskapen bak hudpleie.

4.Lancome Hypnose mascara. Fikk en prøve på L'extreme da jeg var ca 14 år gammel, og gikk senere over til Hypnose. Siden det har jeg prøvd andre merker, men aldri har jeg funnet noe som fungerer så godt for mine vipper som Hypnose, og i tillegg tar vare på vippene mine.

5.Shiseido vippetang. Vippene mine holder seg bøyd til og med etter sminkefjerning (ja jeg er sikker på at det ikke er mascararester igjen). 

6.Skinfood løspudder. Bruker varianten som er uten farge, og det er så likt Lancome sitt løspudder som tidligere var HG i mange år. Finmalt, legger seg nydelig og matter ned samtidig som huden får litt liv (uten shimmer/glitter). Drøyt og lukter godt. Inneholder ikke talkum.  

7.RCMA foundation. Nydelig høypgimenter kremfoundation. Varmer man den opp legger den seg så nydelig, og man kan velge dekkevnen. Utrolig drøy og sitter godt. Har ikke hodet med meg i dag så klarer ikke å forklare konseptet med høypigmentfoundation nå. Kort fortalt mye pigment = ikke tykk cakey sminke, men trenger bare bittelitt og kan velge hvor mye det skal dekke. Vanligvis kan jeg holde langt foredrag om dette men det er jeg ikke i form til i dag (så beklager hvis det er skrivefeil eller rare setninger jeg ikke oppdaget ennå).

Dette er det jeg kommer på i første omgang ihvertfall, kanskje jeg kommer på mer etterhvert. Veldig fin tråd forresten, for det å ramse opp det jeg har funnet av HG gjør meg veldig glad på et merkelig  vis :P 

Endret av PewPew

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Azur

1. Øyenskyggeprimer. Jeg henger meg på alle over. Dette er det mest revolusjonerende produktet for min rutine. Jeg har kjøpt det i gave til alle rundt meg som jeg tror kan finne på å bruke øyenskygge en sjelden gang.

2. Fukt. Uavhengig av produkt. Nok fukt var nøkkelen for min hud. Jeg ser på gamle bilder av meg selv og ergrer meg for at jeg ikke fant det ut tidligere.

3. Billigprodukter i hudpleie. Papayaenzymmaske fra iherb. Jojobaoljen. Vitamin E olje. Mandom serum. Mandom collagen sheet mask. Så mye bedre enn alt jeg har brukt langt mer penger på tidligere.

4. Guerlainperler. Jeg kjøpte dem pga nostalgi, men plutselig begynte folk å kommentere at det var "noe" annerledes de ikke klarte å sette fingeren på, og at dette "noe" var veldig bra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone

Det første som slo meg da jeg så trådtittelen er øyenskyggeprimer! Jeg skal aldri leve uten. Aldri.

1. Urban Decay Primer Potion revolusjonerte sminkelivet mitt!  Før denne kunne jeg ikke bruke øyenskygger, og fordi det er blitt en så stor del av livet mitt nå tør jeg nesten å påstå at den revolusjonerte det vanlige livet mitt og...
(Ang. trådtittel: Noe a la "Revolusjonerende sminkeprodukter", kanskje?)

2. Kremskygger generelt, og særlig kremskyggepinner, fordi de gjør så mye for pudderskygger.

3. Foundations som faktisk sitter godt på min hud, først representert av Lancome Teint Idole Ultra 24H, og nå erstattet av EL Double Wear Light.

4. Brynfarge og brynsminke. Jeg har sett bilder fra da jeg var ung (men ikke så ung at det var unnskyldt) og bare brydde meg om øyenskygge og ikke bryn.... Det skal ikke gjenta seg.

5. Jeg glemte helt av hurtigtørkende topplakk! Virkelig en revolusjon det og! Takk, @lykkelitenen!

Endret av Tone

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nora

For en fin tråd! 

1. Jeg er enig med alle andre i at øyenskyggeprimer er amazing! Jeg kan liksom ikke huske hvordan det var uten (man glemmer det fæle, sier de)! 

2. BeautyBlender-aktig svamp! Jeg får bare ikke foundation like fint uten! Jeg har ikke prøvd selve BeautyBlenderen, men Inglot og RT sin. Det er Inglot-svampen jeg bruker hver dag! 

3. Bryn! Det var ikke før MUFE aqua brow og ABH dipbrow at jeg egentlig føler jeg begynte å få kontroll på brynene! De er fremdeles ikke 100%, men øvelse gjør mester! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hege

Ooooh, jeg vil legge til litt som jeg er enig i!

4 - Brynprodukter! - Takk høyere makter for at dette finnes, å se på bilder av meg selv før jeg oppdaget brynsblyant er litt vrient :P Bryn gjør så mye for ansiktet!

5 - Beauty blender! Nok en ting jeg tenkte "hva søren skal dette hjelpe for?" Der tok jeg feil.. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
PewPew

8.Brynprodukter var bra dere minte meg på ja! Jeg så ikke selv at jeg mistet masse bryn en periode (generelt hårtap, ikke overnapping), og så ut som en tulling med kraftig øyesminke og lite bryn. Heldigvis har jeg en ærlig frisør om sa ifra tilslutt, så kjøpte jeg Elizabeth Arden brynpudder. Litt mer voksaktig enn øyenskygge, så man får litt hold i tillegg. 

9. Øyenskyggeprimer er jeg veldig enig i. Pleide å bruke concealer og pudder som base før, men øyenskyggeprimer åpnet en helg ny verden for meg. Fargene kom bedre fram, ikke mer striping i globallinjen pga tunge øyelokk og blending ble mye lettere. 

10.Vannfaste eyelinere og øyenskygge som eyeliner. Aldri mer pandaøyne på slutten av dagen :) 

11. Tightlining. Dette gjør jeg hver gang jeg sminker meg fordi jeg har tunge øyelokk, og da gir tightlining mer plass på lokket slik at blokket seg mer åpent ut. Samtidig ser vippene mer fyldige ut og enda lengre. I tillegg skjuler det litt at jeg har hundeøyne, og det gjorde meg generelt mye mer fornøyd med øynene mine.

Herregud så mye som er HG, selv jeg har veldig høy terskel for å kalle noe HG. Det er veldig gøy å tenke tilbake på de siste 9 årene og se hvor mange fantastiske teknikker og produkter jeg har oppdaget siden jeg begynte å sminke meg. 

Endret av PewPew

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LinnH

Dette forumet her (og det gamle) har gjort at lært meg alt om sminke på nytt. Alt jeg lurer på får jeg svar på. Her kan jeg fortelle at jeg 20 foundationer men ingen blir sjokkert men spør heller om å få se bilde. 

Stemmer i øyenskyggeprimere, livsnødvendig og mitt første svar når noen spør hva slags øyenskygger jeg har på eller hvordan jeg legger den. 

Bruker baseskygge, sammen med primer er det alfa og omega. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Magpie

Emma S Enzympeeling synes jeg også er fantastisk. Den er super for utålmodige meg, som hater masker som har virketid, og dessuten har jeg sensitiv hud som ikke takler noe særlig friksjon. Dessuten er jeg glad for at jeg for lenge siden oppdaget rensekremer og -balmer som fjerner sminken godt nok sammen med en klut til at jeg ikke trenger vanlig øyesminkefjerner. Huden min sukker fornøyd. :)

På sminkefronten er jeg glad for at jeg oppdaget Lily Lolo, takket være @Line, som gav meg en prøve for et par år siden. 

Endret av Magpie

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Belle

Ååå, heldige dere som ser på Emma S. som et så viktig produkt. Det er jo så enkelt og så greit, men akk, huden min er visst bare ok fornøyd med det. Den blir hverken verre eller bedre. :P 

Jeg må si meg enig angående hurtigtørkende topplakk altså. Det har ihvertfall revolusjonert neglelakkbruken for meg. Og den sør-koreanske måten å gjøre hudpleie på. DEN liker jeg. :D 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Loekaas

Hos meg er det litt samme produkter som andre allerede har nevnt. 

- Brynsprodukter (spesielt Aqua Brow og Brow wiz).

- øyeskyggeprimer

- Beautyblender, den har fått meg til å få til concealer :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
vakkerlakk

Clarisonic <3 Ein av få ting som har fått meg til å sjå forskjell på huden min.

Exuviance - Testar stadig noko nytt, men vender alltid tilbake. Livet før og etter Exuviance kan ikkje samanliknast.

Ansiktsolje - Spesielt på vinterstid er ansiktsolje uvurderlig. Det var @Smudge som i si tid anbefalte meg ansiktsolje til flassehuden. Før det hadde eg aldri, i min villaste fantasi, ville kome på å teste ut olje i ansiktet. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ludde

Mye likt, men her er mine:

Hurtigtørkende topplakk. Før jeg oppdaget dette var interessen for neglelakk lik null. Nå derimot er jeg en neglelakk hoarder og bytter farge på hendene 2-3 ganger i uka. 

Brynprodukter, trodde ikke jeg trengte det før, men det gjør enorm forskjell. Det skal ikke så mye til for å få de til å se så mye bedre ut. ( ulempen er at det klør i fingrene mine når jeg ser fæle bryn. Har en kollega som tegner to tynne halvsirkler over øynene. Har så lyst til å hjelpe henne litt :P )

Øyenskyggeprimer. Nå sitter øyenskyggene til jeg fjerner dem i stedet for å bli liggende i en stripe på slutten av dagen. 

Beautyblender og RTsvamp. Nå bruker jeg aldri kost til flytende foundation lenger. Elsker svampene mine!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Minnea

1. Kremskygge. Jeg legger stort sett aldri skygge uten kremskygge under, og bruker painterly som primer til hverdags. Når jeg vil gjøre det ordentlig tar jeg primer under, men må jeg velge blir det painterly. Bruker den også under kremskygge i andre farger, har så gjennomsiktige øyelokk så det hjelper. 

2. Beauty Blender, gir en mye finere overflate på min hud enn noen annen påføringsteknikk. Særlig på dekkende foundationer. 

3. Mac pro longwear concealer. Får huden min til å se mindre gjennomsiktig ut på en veldig naturlig måte. Denne er ganske ny for meg, men jeg er helt frelst. 

4. Clarins beauty flash balm. Bruker den ikke hver dag, men veldig must når jeg vil se bra ut.

5. Gode børster. Jeg elsker de jeg har fra Shue Uemura, men er også veldig glad i Zoeva kostene. Og mac 217 og 239 of course. 

6. Gode blendeskygger. De er kjedelige å shoppe, men åh så viktige. 

7. Blusher: Mac Melba og Illamasqua naked rose. Kunne overlevd med bare disse to, funker til det meste og blir alltid bra. 

8. Dior diorshow maximizer primer

9. Serum med hyaluronsyre

Lagt til:

10. Mac P+P leppeprimer

11: Flytende shimmer langs kanten av overleppa

Endret av Minnea

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Katharina

Jeg har så lyst å kunne si øyeskyggeprimer jeg også, men jeg bruker jo så sjeldent øyeskygge! og jeg ser også at jeg må kjøpe meg topplakk. unnskyld

1. At man kan bruke andre foundationer enn BareMinerals. Levde jo på bareminerals i så mange år, og forsto ikke at det faktisk fantes noe som kunne sitte på huden min gjennom hele dagen. Og forsto heller ikke at jeg faktisk ikke kom til å få kjempestygg hud av flytende foundations. Mange bomkjøp fram til jeg fant min kjære <3 Estee Lauder DW Light <3 
2. At man ikke får fet hud av fuktighetskrem. Dette prøver jeg så intenst å lære venninnene mine nå. Huden min har blitt hundre ganger bedre etter at jeg begynte å bruke fuktighetskrem 2 ganger om dagen.
3. LRP Effaclar Duo, som jeg må kjøpe ny av i morgen. Huden min har virkelig klarnet opp selv om det var ett mareritt med en gang jeg begynte på denne. 
4. Beautyblender. Sminken legger seg hundre ganger bedre, og synes også at den dekker mye bedre!
5. Blush. Som dere kanskje har fått med deg så hatet jeg blusher with a passion, men nå sliter jeg med å velge hvilken jeg skal på meg hver dag. Takket være dere ser jeg ikke halvdød ut hver eneste dag <3 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest

1. Beautyblender. Trenger ikke utdype det så mye, jeg er totalt avhengig av denne svampen og får ikke til å legge foundation eller concealer uten. Rett og slett magisk! Jeg bruker kun den originale, har prøvd Real Techniques sin men syns ikke den er like god, selv om den fungerer bra til concealer. 
2. Hårpudder. Det er jo en stund siden jeg oppdaget hårpudder, men det er det eneste som gir volum til mitt hår. Jeg kan bruke så mye skum, voks og hårspray som bare det uten at det gir meg det volumet jeg vil ha, men med hårpudder er alt fiks ferdig!
3. Flytende eyeliner. Den største favoritten er Stila All Day Liquid Eyeliner, men det kan jo forandre seg om jeg finner en som sitter bedre (selv om jeg tror det er umulig) - uansett, flytende eyeliner er jeg totalt avhengig av og jeg har så og si alltid winged eyeliner. Sjeldent jeg velger å droppe det. Husker første gangen jeg fikk til rette, like vinger, det var nesten revolusjonerende. Øynene ser så mye bedre ut! 

Det jeg kommer på så langt. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ludo

Kan jeg få lov til å komme med et ønske om å nevne merker dersom det er essensielt?

Eksempelvis ble jeg nå fryktelig påvirket til å anskaffe beautyblender og lurte på om merket var viktig ;)

Jeg hiver meg og på øyenskyggeprimer. Har prøvd ArtDeco og UD, jeg liker best sistnevnte fordi ArtDeco virkelig limer til seg skygger=jeg måtte alltid legge foundation eller skygge som base først. Men øyensminken holder virkelig mye lengre og creaser ikke, primer på øynene er jeg avhengig av. Ikke i ansiktet, dog.

Også enig i bryn- siden jeg har mørke naturlig innbilte jeg meg at det ikke var noe for meg helt frem til jeg skulle legge egen brudesminke og leste på alt av blogger etc at bryn var superviktig. Ble litt flau av meg selv i etterkant.

Og ikke minst: nok fukt rett før en legger foundation, i tillegg til å innse at ikke alle faktisk burde bruke foundation/pudder etc på daglig basis. Huden min egner seg bare til festbruk=finere hud generelt så en ikke kommer i en dum sirkel.

Og så ikke minst concealer, begynte med dette først i midten av 20årene.

Ellers har jeg ikke funnet HGprodukter til huden, tenker nå å teste koreanske i håp om revolusjon ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marusken

For meg var foundation det første jeg oppdaget som var "wow!". Jeg begynte med sminke fordi jeg blir så rød etter trening, og jeg pleide å trene før forelesning. Foundation hjalp mye på det.

Av andre ting så er øyeskygge (Mac Omega) i brynene noe jeg er veldig glad for å ha oppdaget. Jeg har ok form på brynene, men litt lite hår her og der - ser mye bedre ut med litt øyeskygge i ;)

Og til slutt, selvsagt UD primer potion!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone

Kan jeg få lov til å komme med et ønske om å nevne merker dersom det er essensielt?

Eksempelvis ble jeg nå fryktelig påvirket til å anskaffe beautyblender og lurte på om merket var viktig ;)

Jeg hiver meg og på øyenskyggeprimer. Har prøvd ArtDeco og UD, jeg liker best sistnevnte fordi ArtDeco virkelig limer til seg skygger=jeg måtte alltid legge foundation eller skygge som base først. Men øyensminken holder virkelig mye lengre og creaser ikke, primer på øynene er jeg avhengig av. Ikke i ansiktet, dog.

Også enig i bryn- siden jeg har mørke naturlig innbilte jeg meg at det ikke var noe for meg helt frem til jeg skulle legge egen brudesminke og leste på alt av blogger etc at bryn var superviktig. Ble litt flau av meg selv i etterkant.

Og ikke minst: nok fukt rett før en legger foundation, i tillegg til å innse at ikke alle faktisk burde bruke foundation/pudder etc på daglig basis. Huden min egner seg bare til festbruk=finere hud generelt så en ikke kommer i en dum sirkel.

Og så ikke minst concealer, begynte med dette først i midten av 20årene.

Ellers har jeg ikke funnet HGprodukter til huden, tenker nå å teste koreanske i håp om revolusjon ;)

​Angåene BeautyBlender glemte jeg å nevne min men jeg er også helst frelst av den originale. Har testet billigversjoner fra Ebay, og de likte jeg ikke, og Real Techniques sin er i og for seg god men jeg liker originalen aller best. Vet utrolig mange er glad i, og også foretrekker, RT sin, så den er absolutt verdt et forsøk :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Martine

1. øyenskygge primer! Min første var UDPP :) 

2. mac 217, hvordan greide jeg meg uten?

3. Vippetang og vannfast maskara. Det eneste som gir en permanent bue på vippene mine. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bella

Vippetang og primer forvandlet de kjedelige vippene mine totalt.

Brow wiz fra Anastasia

lip stains, spesielt de som er glossy, f.eks fra YSL og Loreal. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider