Smudge

Fantastiske produktoppdagelser for deg

Anbefalte innlegg

Ingrid

- øyenskyggeprimer, definitivt. Først UDPP og da den sluttet å funke for meg: Nars smudge proof <3  Jeg bruker den også om jeg bare skal ha liner (blyant), da sitter den så mye bedre.

- vippeprimer, elsker min fra Givenchy, sammen med vippetang og en god maskara er den gull verdt! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ToneO

Øyenskyggeprimer og brynsprodukter er definitivt øverst på listen, delt førsteplass!! :P

Ansiktsprimer som skjuler store porer, kontur av ansikt og øyne og blush er også noe som utgjør stor forskjell og som jeg ikke hadde peiling på for 5-6 år siden. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Amalie

Jeg er veldig enig med mange andre her, øyenskyggeprimer åpnet en ny verden for meg <3 Concealer under øynene ga meg også en aha-opplevelse, for en forskjell det utgjør!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Oda

Grønn primer - har mye overfladisk rødhet. Så liker å blande med foundation/BB cream. På egenhånd blir det litt Shrek. 

Koreansk BB Cream - bruker ikke foundation lenger. BB cream is the shit. Holika Holika og Lioele Dollish er elsk.

Anastasia Dipbrow. Gir så utrolig fine bryn. Aldri prøvd noe som er like vellykket! Gleder meg sånn til å få denne i posten igjen, vært uten i 6-7  måneder :/

MAC Lip prep + Prime. Leppestifter sitter lenge og er mye lettere å påføre med denne under.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Renate

1. Kremblush - Ser naturlig og gir en helt fantastisk glød som pudderblush ikke kan måle seg med.

2. Gel liner - Gjør jobben så mye enklere.

3. Primere generelt - Av selvsagte grunner.

:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Aurora

Tørrshampo og Seche Vite er to ting jeg ikke kan leve uten, og begge har endret måten jeg lever livet på :P jeg klarte ikke å få flere lag neglelakk til å tørke før jeg oppdaget Seche Vite, så har akkumulert en god del mer neglelakk etter den oppdagelsen. Kan heller ikke leve uten tørrshampo, skjønner ikke hvordan jeg overlevde før. 

Sally Hansen Airbrush Legs er mitt ultimate HG-produkt, den gav meg muligheten til å gå i skjørt og shorts igjen uten å være ukomfortabel. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Loekaas

Sally Hansen Airbrush Legs er mitt ultimate HG-produkt, den gav meg muligheten til å gå i skjørt og shorts igjen uten å være ukomfortabel. 

Er det som foundation til leggene? Kanskje jeg er sent ute, men har ikke hørt om en før. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Aurora

Er det som foundation til leggene? Kanskje jeg er sent ute, men har ikke hørt om en før. 

Ja! Den er vannfast, vaskes av med såpe :) helt genialt synes jeg. Klarer ikke vanlig selvbruning, da blir det bare skjoldete. Denne sitter godt og ser naturlig ut!

Har skrevet litt om den her: http://www.sminkeforum.com/index.php?/topic/686-selvbruning-for-veldig-lys-hud/&do=findComment&comment=44400

Endret av Aurora

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ludo

Angåene BeautyBlender glemte jeg å nevne min men jeg er også helst frelst av den originale. Har testet billigversjoner fra Ebay, og de likte jeg ikke, og Real Techniques sin er i og for seg god men jeg liker originalen aller best. Vet utrolig mange er glad i, og også foretrekker, RT sin, så den er absolutt verdt et forsøk :) 

Kjøpte litt tilfeldig RT sin, og jeg vet ikke....følte bare sminken sank inn i den og ikke på huden min, liksom.

Er det egen teknikk for å mestre den? Fuktet den litt først- men kanskje den var for våt eller noe.

Edit: veldig beskjwden bruk og et par forsiktige vask senere; den har jammen sprukket :thinking: Det ble høy brukskostnad, gitt.

Endret av Ludo

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Aurelia

Real techniques miracle complexion sponge/ Beauty blender

MUS High tech lighter som sticky primer til øyenskygge. ALT sitter

Tørrshampoo

Vippetang

Decleor aroma night balm - bye bye tørrhet rundt nesen!

Gode koster til sminken. Begynte i det små med HM/VITA-børster.. Deretter Sigma. Så MAC. Nå mine fantastiske Zoeva-koster. Zoeva 4eva<3

Liquid liner

Endret av Aurelia

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hege

På tide å huske å skryte av beautyblenderen min! <3 for en fin, liten svamp :) jeg synes det er genialt å påføre både foundation, concealer og flytende highlihter med den, finishen blir så fin! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider