Kamilla

Leppestifter fra MAC

Anbefalte innlegg

MariaK

Jeg tror nesten at jeg har for mange til å starte swatcheprosjekt :blush:

Når Marie kan, kan du også ;) Hihi!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marie

Jeg har satt meg som mål og swatche alle leppestiftene mine på nytt, for det har kommet (flaut) mange nye i samlingen min siden sist gang. Denne gangen har jeg derimot lyst til å swatche alle sammen på leppene mine, og dette kommer nok til å ta litt lenger tid enn det det ville gjort om jeg bare skulle gjort det på armen. Men, den som venter på noe godt osv. ;) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anja

Jeg har satt meg som mål og swatche alle leppestiftene mine på nytt, for det har kommet (flaut) mange nye i samlingen min siden sist gang. Denne gangen har jeg derimot lyst til å swatche alle sammen på leppene mine, og dette kommer nok til å ta litt lenger tid enn det det ville gjort om jeg bare skulle gjort det på armen. Men, den som venter på noe godt osv. ;)

Ja til leppeswatches :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sunniva

Du kommer ikke til å ha lepper igjen etterpå, stakkars. haha! Husk masse leppomade! Gleder meg til å se :D 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marie

Du kommer ikke til å ha lepper igjen etterpå, stakkars. haha! Husk masse leppomade! Gleder meg til å se :D

Haha, derfor jeg må forberede meg litt :P Skal begynne til helgen, da har jeg fri ;) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kamilla

post-36-0-38698900-1421097732_thumb.jpg

Her er mine seks! Har de fortsatt på armen fordi de er så fiiine  :in-love:

Fra venstre til høyre/lys til mørk:

Politely Pink, Creme Cup, Angel, Syrup, Sweetie, Plumful

post-36-0-40558300-1421097716_thumb.jpg

post-36-0-25280500-1421097725.jpg

Beklager at det ble litt gorillahår med i bildene..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
MariaK

post-68-0-00452400-1421162439_thumb.jpg

Touchè (Huggable Lip Colour) - Creme Cup - Please Me - Divine Choice (Mineralize Rich) - Viva Glam II - Girl About Town - Rebel 

post-68-0-66620500-1421162457_thumb.jpg

Costa Chic - Ravishing - Saigon Summer - Vegas Volt - Impassioned - Ruby Woo - Russian Red - Diva

Sorry for dårlige bilder, driver på å lærer meg kunsten å ta gode swatchebilder ;) Mangler Creme D' Nude, finner den ikke... Begynner å få noen leppiser fra MAC nå. ;) Noen er prøver, uten at det har noe å si. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
MariaK

Flinke Maria :) Jeg har lyst på Russian Red!

Den er kjempefin! Jeg synes personlig fargen til Ruby Woo er finere, men den formulaen, fy f*** så tørr :P 

Jeg fikk skikkelig lyst på divine choice. Har ikke hørt om den før. :)

Kjøpte den av Heidi, falt pladask for den :) Hadde ikke hørt om den før jeg heller, men er kjempefornøyd :) Den er ganske barbierosa, da, så man må like sånne type farger! Vil si det er bittelitt mer lavendel-ish farge i den IRL, men fortsatt kjempefin. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anna

Den er kjempefin! Jeg synes personlig fargen til Ruby Woo er finere, men den formulaen, fy f*** så tørr :P

Jeg har RiRi Woo, og det er visst enda tørrere :P Haha, bruker den aldri

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Harefrøken

attachicon.gifleppis1.jpg

Her er mine seks! Har de fortsatt på armen fordi de er så fiiine  :in-love:

Fra venstre til høyre/lys til mørk:

Politely Pink, Creme Cup, Angel, Syrup, Sweetie, Plumful

attachicon.gifleppis2.jpg

attachicon.gifleppis4.jpg

Beklager at det ble litt gorillahår med i bildene..

Kjenner at min Plumful kanskje skal få selskap av ett par av de andre der ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sunniva

Ååååhåhåh så vakkert bilde :P 

Her er alle mine:
post-33-0-26143200-1421182017_thumb.jpg
Fra venstre: Ruby Woo, Rebel, Goddess of the Sea (LE), Plumful, Mystical (LE), Flamingo, Coral Bliss, Syrup, Chatterbox, Lovelorn, Viva Glam V, Modesty, Patisserie, Angel, Shy Girl

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
VictoriaCharlotte

Ååååhåhåh så vakkert bilde :P 

Her er alle mine:

attachicon.gifUntitled-2.jpg

Fra venstre: Ruby Woo, Rebel, Goddess of the Sea (LE), Plumful, Mystical (LE), Flamingo, Coral Bliss, Syrup, Chatterbox, Lovelorn, Viva Glam V, Modesty, Patisserie, Angel, Shy Girl

Jeg MÅ ha Syrup!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider