Kamilla

Leppestifter fra MAC

Recommended Posts

Isabel
1 hour ago, bykatt said:

Jeg brukte den selv på jobb i dag faktisk. Den har en nydelig dyp sterk, klar burgunder-farge. 

Jepp! Skikkelig anvendelig og passe mørk. Spesielt for pingla meg. Har så mange mørke leppestifter men tør jo ikke bruke de. Denne er vel steget videre, tror jeg :D 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
bykatt
1 minute ago, Isabel said:

Jepp! Skikkelig anvendelig og passe mørk. Spesielt for pingla meg. Har så mange mørke leppestifter men tør jo ikke bruke de. Denne er vel steget videre, tror jeg :D 

Jeg er også pinglete med kraftige farger på make up til daglig bruk.

Ariana Grande-leppestiften er kanskje leppestiften for oss som gjerne vil være litt tøffe, men ikke helt tør? :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Isabel
On 3.3.2016 at 21.25, bykatt said:

Jeg er også pinglete med kraftige farger på make up til daglig bruk.

Ariana Grande-leppestiften er kanskje leppestiften for oss som gjerne vil være litt tøffe, men ikke helt tør? :)

Jepp, jeg må si meg enig! Kommer til å fjerne bildet etterhvert, men jeg synes den er skikkelig fin på. Fargen er veldig fin. Og enkel :) 

Edited by Isabel

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Isabel
1 time siden, LinnCaroline said:

Fillern, nå fikk jeg også lyst på den leppestiften. Den kledde deg veldig godt, @Isabel:)

Tusen takk! Jeg synes også den er veldig fin og veldig universal. Kan passe veldig mye og veldig mange! Kjøp den :P 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
LinnCaroline
Just now, Isabel said:

Tusen takk! Jeg synes også den er veldig fin og veldig universal. Kan passe veldig mye og veldig mange! Kjøp den :P 

Hvis du sier det så! :giggle: Jeg tror jeg også er medlem i klubben til @bykatt med folk som vil være litt tøffe, men ikke helt tør. I alle fall på leppestiftfronten. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
tuffl

Fikk lyst til å swatche alle leppestiftene og liplinerne mine fra Mac idag, så kan like så godt dele de her :grin: Swatchesene av liplinerne faila litt, men de er ikke stjernene i dette showet uansett :giggle: 

IMG_0753 med navn1.jpg

Edited by tuffl

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Stjernefrukt
2 minutter siden, tuffl skrev:

Jaa, Blankety (og Faux) er favoritten min ?

Faux, Viva Glam 2 og Modesty er hverdagsfavoritter her, men jeg ser at Blankety vil passe fint inn i den gjengen :beauty:

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider