Kamilla

Leppestifter fra MAC

Anbefalte innlegg

Sunniva

Rebel så fin ut :D tror det må bli min neste <3 Skal se om ikke jeg får swatches mine en dag også ;)

Rebel er favorittleppestiften min fra MAC! Elsker jo mørke bærlepper (som på profilbildet, men det er black tie fra Dior da), og så kan man bruke den som en lett stain hvis man vil det. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Frk.Tone

Her er mine, har ikke så mange enda ;)

Teksten ble så liten på bildene, her er navnene:

Blankety, Angel, Saint Germain, Heroine, Coral Bliss, Girl About Town, Candy Yum-Yum :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marianne

Her er mine, har ikke så mange enda ;)

Så fine de var. :)

Men jeg har ingen anelse om hva de heter da. Jeg ser ikke så godt lenger :P Kan du skrive i innlegget hvilke det er?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anna

Jeg syns det er motsatt! :P Brukte RiRi Woo masse i jula, litt kjipt å få på, men såå fin. :D

Jeg hadde den med, men brukte den ikke en eneste gang de 4 ukene jeg var hjemme :shock:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jade

Vil ha alle sammen....! Dette blir en genial tråd neste gang jeg skal bestille prøver :)

Kan man bestille MAC-leppestift-prøver?? :O Det er jo helt genialt i såfall! Hvor? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Monica

Rebel er favorittleppestiften min fra MAC! Elsker jo mørke bærlepper (som på profilbildet, men det er black tie fra Dior da), og så kan man bruke den som en lett stain hvis man vil det.

Det er min favoritt fra MAC også, så nydelig! (Elsker også Vegas Volt +++). :)

Dere har mange fine, må få swatchet mine også :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Arlandria

Kan man bestille MAC-leppestift-prøver?? :O Det er jo helt genialt i såfall! Hvor? :)

Thebodyneeds2.com :) Det er virkelig genialt! Frakten tar litt lang tid, men prøvene er til gjengjeld ganske store.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Frk.Tone

Så fine de var. :)

Men jeg har ingen anelse om hva de heter da. Jeg ser ikke så godt lenger :P Kan du skrive i innlegget hvilke det er?

Oi:b så lite det ble ja. Ja skal få ført det opp da jeg kommer hjem :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
St. Cecilie

Okei, så dette er første gang jeg lager swatches så beklager hvis de ikke holder helt mål. Måtte bruke mobilkameraet etter at nikon'en ikke ville samarbeide. :thinking:

Fra venstre: Shy Girl, Modesty, Lustering, Red Racer (LE), Ruby Woo, MAC Red, Perpetual Flame, Viva Glam Rihanna, Viva Glam V, Plumful

Fra venstre: Viva Glam IV, New York Apple, Dare You, Capricious, Dubonnet, Splurge, Dark Side, Rebel, Hang Up

Mange i en nyanse, jeg vet. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Monica

Jeg hadde nettopp postet mine på det gamle forumet, og har jo egentlig ingen å tilføye så kan vente til jeg får kjøpt noen nye :D

Du kan jo poste bildene her igjen hvis du fortsatt har dem? :)

Så mange fine Cecilie :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Caroline

Okei, så dette er første gang jeg lager swatches så beklager hvis de ikke holder helt mål. Måtte bruke mobilkameraet etter at nikon'en ikke ville samarbeide. :thinking:

attachicon.gifmacswatch1.jpg

Fra venstre: Shy Girl, Modesty, Lustering, Red Racer (LE), Ruby Woo, MAC Red, Perpetual Flame, Viva Glam Rihanna, Viva Glam V, Plumful

attachicon.gifmacswatch2.jpg

Fra venstre: Viva Glam IV, New York Apple, Dare You, Capricious, Dubonnet, Splurge, Dark Side, Rebel, Hang Up

Mange i en nyanse, jeg vet. ;)

Vi har lik leppestiftsmak  :beauty:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ingrid

Jeg tok akkurat en titt på samlingen, og nei, det er for mye MAC der til at jeg ever kommer til å orke å swatche :blush:

God smak, St. Cecilie, har også en del likt :) har nettopp fått Dubonnet og Hang Up, men får ikke lov av meg selv å åpne dem enda, i et forsøk på å holde meg til shoppestopp!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider