Kamilla

Leppestifter fra MAC

Anbefalte innlegg

Katharina

Nå mens deigen står og hever seg (katharina har blitt husmor) tenkte jeg at jeg skulle få posta de swatchene mine igjen :D
Med blits:
post-48-0-45649000-1421609070_thumb.jpg
Fra albuen: Sin (LE), Captive, Russian Red, Strange Journey (LE), Sweetie, See Sheer, Impassioned, Quick Sizzle, Pink Noveau, Lovelorn

Uten blits:
post-48-0-45513100-1421609080_thumb.jpg

Har også Rebel, men hadde mistet den da jeg tok swatches. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Katharina

Jeg trenger ganske desperat en dupe for Strange Journey-leppisen min. Det er min absolutt favoritt av røde leppestifter, men siden den er limited edition tørr jeg ikke å ha den med meg når jeg skal på fest og slik. Er så redd for å miste den

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Milla

Jeg trenger ganske desperat en dupe for Strange Journey-leppisen min. Det er min absolutt favoritt av røde leppestifter, men siden den er limited edition tørr jeg ikke å ha den med meg når jeg skal på fest og slik. Er så redd for å miste den

Jeg er ingen ekspert, men ut i fra swatchen din syns jeg Strange Journey ligner på Lady Danger. Den er i hvert fall oransjerød.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Katharina

Jeg er ingen ekspert, men ut i fra swatchen din syns jeg Strange Journey ligner på Lady Danger. Den er i hvert fall oransjerød.

Ja, det er faktisk den jeg også har tenkt på!! :D 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Milla

Ja, det er faktisk den jeg også har tenkt på!! :D

Lady Danger er veldig fin! Den er matt, men ikke fullt så tørr som Ruby Woo. For å være sikker kan du jo ta med Strange Journey i butikken for å sammenligne? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Katharina

Lady Danger er veldig fin! Den er matt, men ikke fullt så tørr som Ruby Woo. For å være sikker kan du jo ta med Strange Journey i butikken for å sammenligne? 

Ja, ikke dumt! Det skal jeg gjøre. Tusen takk <3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marie

Var det den du hadde på i dag? :) Om det var det, tror jeg Lady Danger blir litt for rød og sterk i fargen. Om jeg ikke husker feil, tror jeg jeg så den i Paris, ah, så kjipt, så kunne jeg kjøpt den med til deg :P 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Katharina

Var det den du hadde på i dag? :) Om det var det, tror jeg Lady Danger blir litt for rød og sterk i fargen. Om jeg ikke husker feil, tror jeg jeg så den i Paris, ah, så kjipt, så kunne jeg kjøpt den med til deg :P

Ja, var den jeg hadde i dag :D Og ja.. Så det i dag, men jeg liker Lady Danger også så det kan være det blir den neste gang :D Er lik nok  :rotfl:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ingrid

Jeg var på Mac i dag og sto lenge og kikket på leppestiftene, men alle fine jeg plukket opp hadde jeg fra før! Luksusproblem :P bortsett fra Capricious som jeg kjøpte i dag da :) jeg må få tak i faux og brave, og så tror jeg samlingen er mettet med permanente farger :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marie

Ja, var den jeg hadde i dag :D Og ja.. Så det i dag, men jeg liker Lady Danger også så det kan være det blir den neste gang :D Er lik nok :rotfl:

Ja, den er helt fantastisk, bruker den veldig ofte! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Arlandria

Jeg var på Mac i dag og sto lenge og kikket på leppestiftene, men alle fine jeg plukket opp hadde jeg fra før! Luksusproblem :P bortsett fra Capricious som jeg kjøpte i dag da :) jeg må få tak i faux og brave, og så tror jeg samlingen er mettet med permanente farger :)

Faux <3 Den var verdt turen med Shipito for min del, siden Kicks var utsolgt :( Er ikke det en av de fargene som alltid er utsolgt for tiden?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Frøken Lilla

Faux <3 Den var verdt turen med Shipito for min del, siden Kicks var utsolgt :( Er ikke det en av de fargene som alltid er utsolgt for tiden?

nå fikk jeg lyst på den! :) ser den er ganske like brave som jeg kjøpte i går men... :P 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ingrid

Jeg skal se etter den i London i alle fall :) om jeg ikke finner den på flyplassen i København hvor vi skal mellomlande, tror de har MAC der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Arlandria

Lilla, jeg trooor Marie skrev tidligere at hvis noen spurte etter Faux (Men var utsolgt), foreslo hun Brave. Eller så blander jeg. Men jeg tror absolutt de ligner! Faux er veldig lett å bruke da :)

Ingrid, ja, gjør det :) tipper kanskje at den blir ganske mlbb på deg da, men sikkert kjempefin! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
bykatt

Takket være dere nydelige forumdamer har jeg oppdaget at jeg faktisk mangler en skikkelig rosa leppestift. Jeg har Angel, men den er lys og relativt nude.

Det er fristende å kjøpe MAC Viva Glam Miley Cyrus, overskuddet går til alt overmål til en god sak, og jeg har lipglassen. Men det er sikkert flere alternativer der ute, og i utgangspunktet er jeg mistenksom til produkter kjendiser fronter (står ikke produktet på egne ben, liksom?), og LE-er - hvis jeg blir helt forelsket i fargen, liker jeg å vite at jeg kan kjøpe mer.

Noen idèer, eller er det enighet om at MC-en er ganske stilig?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anna

Takket være dere nydelige forumdamer har jeg oppdaget at jeg faktisk mangler en skikkelig rosa leppestift. Jeg har Angel, men den er lys og relativt nude.

Det er fristende å kjøpe MAC Viva Glam Miley Cyrus, overskuddet går til alt overmål til en god sak, og jeg har lipglassen. Men det er sikkert flere alternativer der ute, og i utgangspunktet er jeg mistenksom til produkter kjendiser fronter (står ikke produktet på egne ben, liksom?), og LE-er - hvis jeg blir helt forelsket i fargen, liker jeg å vite at jeg kan kjøpe mer.

Du bør google Chatterbox også :) Den er veldig fin!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Magpie

Girl about Town!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Vannkringle

Jeg er også på utkikk etter en knæsj rosa leppestift og fargen på Girl about town ser nydelig ut. Men jeg ha et blandet forhold til MAC leppestifter. Jeg har også vurdert Viva glam miley. Tror jeg må google etter sammenligninger!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LinnCaroline

Jeg er veldig enig i både Chatterbox og Girl About Town! De har Amplified Creme finish, som jeg liker godt. Miley Cyrus leppisen er vel Amplified, så den burde føles litt lik ut på leppene. Er det bare meg som ikke synes den til Miley ser såå fin ut på leppeswatches? Det er det som har holdt meg tilbake.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Frøken Lilla

Lilla, jeg trooor Marie skrev tidligere at hvis noen spurte etter Faux (Men var utsolgt), foreslo hun Brave. Eller så blander jeg. Men jeg tror absolutt de ligner! Faux er veldig lett å bruke da :)

Ingrid, ja, gjør det :) tipper kanskje at den blir ganske mlbb på deg da, men sikkert kjempefin! :)

lurer på om hun på Mac viste meg Faux og når jeg kjøpte Brave, så absolutt mulig :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Magpie

Jeg er også på utkikk etter en knæsj rosa leppestift og fargen på Girl about town ser nydelig ut. Men jeg ha et blandet forhold til MAC leppestifter. Jeg har også vurdert Viva glam miley. Tror jeg må google etter sammenligninger!

Mineralize-leppestiftene er nydelige på leppene, de andre er jeg mer lunken til. Mineralize i Good Taste er forresten en nydelig knallrosa, men ikke så knallfarget at den er totalt Barbie, og ubrukelig for meg. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider