Kamilla

Leppestifter fra MAC

Anbefalte innlegg

Vannkringle

Mineralize-leppestiftene er nydelige på leppene, de andre er jeg mer lunken til. Mineralize i Good Taste er forresten en nydelig knallrosa, men ikke så knallfarget at den er totalt Barbie, og ubrukelig for meg. :)

Den så absolutt ut som et godt alternativ. Skriver den opp på lista over mulige kandidater. Men vurderer å dykke ned i Dior-land for å se om jeg finner et passende alternativ der. Er generelt mer fan av formulaene deres :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Norast

Her er mine. Dagslys øverst, lampelys nederst :)

Fra venstre: Watch me simmer (LE), MAC Red, Lady bug, Yield to love (LE), Mystical (LE), I love winter (LE)

post-59-0-27311600-1424019496.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Magpie

Den så absolutt ut som et godt alternativ. Skriver den opp på lista over mulige kandidater. Men vurderer å dykke ned i Dior-land for å se om jeg finner et passende alternativ der. Er generelt mer fan av formulaene deres :)

Dior og Guerlain er mine favorittmerker på leppestiftfronten, også .:) Rouge Dior Darling er veldig fin, knallrosa, med ørlite rød undertone, og både behagelig og faktisk anvendelig. De klarer å lage knallfargede leppefarger som ikke ser ut som lekesminke. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
bykatt

Gosh, disse swatchene minner meg om at min første kjærlighet til sminke startet med leppestifter da jeg var liten jente og så mor og mormor ta på leppestift. <3

Girl About Town ser veldig stilig ut, akkurat noe sånn jeg hadde tenkt meg. Jeg har også Rebel, men jeg har ikke tenkt på den som rosa, på meg ser den i hvert fall mer burgunder ut. På noen bilder når jeg googler ser de litt like ut, men jeg antar at de egentlig er ganske forskjellige?

Rouge Dior Darling ser helt nydelig ut, men jeg blir bekymret ved tanken på å utvide til flere merker med den samlemanien jeg har... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Vannkringle

Gosh, disse swatchene minner meg om at min første kjærlighet til sminke startet med leppestifter da jeg var liten jente og så mor og mormor ta på leppestift. <3

Girl About Town ser veldig stilig ut, akkurat noe sånn jeg hadde tenkt meg. Jeg har også Rebel, men jeg har ikke tenkt på den som rosa, på meg ser den i hvert fall mer burgunder ut. På noen bilder når jeg googler ser de litt like ut, men jeg antar at de egentlig er ganske forskjellige?

Rouge Dior Darling ser helt nydelig ut, men jeg blir bekymret ved tanken på å utvide til flere merker med den samlemanien jeg har... ;)

Det er verdt å utvide for Dior ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Magpie

Det er verdt å utvide for Dior ;)

Ja. :) jeg kjøper heller en leppestift fra Dior eller Guerlain i stedet for to fra MAC, men jeg er notorisk kresen på konsistens. Rebel er mørkere og litt som blåbærsaft på farge, mens GaT er mørk fuksia. Jeg har faktisk begge, til tross for at jeg foretrekker andre merker på leppestifter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Arenika85

Takket være dere nydelige forumdamer har jeg oppdaget at jeg faktisk mangler en skikkelig rosa leppestift. Jeg har Angel, men den er lys og relativt nude.

Det er fristende å kjøpe MAC Viva Glam Miley Cyrus, overskuddet går til alt overmål til en god sak, og jeg har lipglassen. Men det er sikkert flere alternativer der ute, og i utgangspunktet er jeg mistenksom til produkter kjendiser fronter (står ikke produktet på egne ben, liksom?), og LE-er - hvis jeg blir helt forelsket i fargen, liker jeg å vite at jeg kan kjøpe mer.

Noen idèer, eller er det enighet om at MC-en er ganske stilig?

Impassioned og speak louder <3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
bykatt

Du bør google Chatterbox også :) Den er veldig fin!

Girl about Town!

Impassioned og speak louder <3

Takk for gode tips.

Har googlet en del bilder av disse, og det slår meg hvor forskjellige farger disse leppestiftene ser ut på ulike personer. Jeg har f.eks. See Sheer, Rebel og Syrup, og de er ikke rosa på meg i hvert fall, men dukker like fullt opp som rosaforslag når jeg googler leppestiftene over.

Jeg har landet på at Girl about Town og VG Miley Cyrus er mest knallrosa og ulike hva jeg allerede har, så jeg skal swatche dem i MAC-butikken og bestemme meg når jeg har sett hvordan de passer meg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Martine

Du bør google Chatterbox også :) Den er veldig fin!

Ett googlesøk senere og jeg har enda en leppestift på ønskelista. Chatterbox ser helt nydelig ut! <3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marie

Ett googlesøk senere og jeg har enda en leppestift på ønskelista. Chatterbox ser helt nydelig ut! <3

Chatterbox var en av de første leppestiftene jeg kjøpte fra MAC (om det ikke var den første!), og er den jeg har brukt mest av alle jeg har, skikkelig fin! Og kan gjøres mørkere om man ønsker det, perfekt til så mange anledninger :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
DivaG

De fargene kler deg sååå godt, Diva! Fine leppeswatcher :)

​Enig med @Andrea - du kler virkelig alle disse fargene. Faux så interessant ut.

Tusen takk jenter.

Jeg er litt ukomfortabel med faux ennå, jeg lurer på å teste den med nightmoth i en ombre...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Katharina

Den uten tekst der er altså taupeden uten navn her er media. Phuh, såre lepper
*bilde i sitat fjernet*

​Nå må jeg ha Odyssey <3 Og hvordan klarer du å legge Sin? Jeg har ikke sjans jeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
DivaG

​Nå må jeg ha Odyssey <3 Og hvordan klarer du å legge Sin? Jeg har ikke sjans jeg

Det må du! Jeg har bare 2-3 mm igjen av min! 

Jeg bare... Drar den på, tror det er en vanesak, men syntes purple smoke var veldig tørr og vrang. Lyst det med å smøre bittelipp leppepomade på leppene først

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Elin

Jeg har bare to leppestifter fra MAC. Den ene er limited edition og den andre har jeg alltid trodd har vært plumful. Syns den har vært så fin på folk her på forumet, men har aldri helt falt for den selv. Meeen nå fant jeg plutselig ut at det er Craving jeg har :P Så nå har jeg litt lyst på Plumful, siden jeg føler meg litt snytt ? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marie

Endelig kommer alle swatchene mine! :)

Matte:

Hautecore (LE), Heroine, Flat Out Fabulous, Relentlessly Red, Good Kisser, All Fired Up, Runway Hit (LE), Ruby Woo

Embrace Me (LE), Talk That Talk (LE), So Chaud, No Faux Pas (LE), Salon Rouge(LE), La Vie En Rouge (LE), Fashion Revival (LE), Kinda Sexy

Pander Me (LE), Diva, Mehr, Ablaze (LE), Quick Sizzle (LE), Lady Danger, Force Of Love (LE), Candy Yum Yum

Satin:

Daddy's Little Girl (LE), Runaway Red (LE), Retro, Love Goddess (LE), Just A Bite (LE), Brave, Rebel, Captive

Fleshpot, Siss, Media, MAC Red, Cyber, Mocha, Kelly Yum Yum (LE)

Amplified:

Chatterbox, Show Orchid, Red Balloon (LE), Fusion Pink, Coral Polyp (LE), Morange, Girl About Town

Morange, Happy-Go-Lucky (LE), Toying Around (LE), Up The Amp, Impassioned, Vegas Volt, Violetta

Cremesheen:

Apres Chic(LE), Fan Fare, Creme D'Nude, Party Line, Innocence,Beware! (LE), Go For It (LE)

Shy Girl, Morning Rose (LE), Lickable, Ever Hip (LE), Pink Pearl Pop, Black Knight (LE)

Ravishing, I Love Winter (LE), Speak Louder

Lustre (L) /Glaze (G):

High Tea (L), Hot Tahiti (G), Flamingo (L), Syrup (L), Dish It Up (L)(LE)

Summer Shower(LE), Phlox (LE), Lollipop Loving (LE), Hue

Frost:

Playland (LE), Smash Hit (LE), Angel, Bombshell, Sunsonic (LE), New York Apple

Mineralize:

Touch The Earth (LE), Good Taste, Everyday Diva, Utterly Delicious

Lady At Play, Glamour Era, Elegant Accent, Divine Choice

Slimshines:

Gentle Simmer (Discontinued), Bare (Discontinued)

Mattene:

Deliciously Forbidden (LE), Potent Fig. (LE), Eden Rouge (LE)

Pro Longwear Lipcreme:
Red Dwarf (LE), Prolong, Love Forever!, Perpetual Flame

Antonio Lopez Lipstick x3 (LE):

Candy Yum Yum, Moxie, Violetta

Viva Glam:

Cyndi (LE), Nicki (LE), Rihanna (LE), Rihanna2 (LE)

I, IV, II, V, III, VI

6 Modern Browns Palette:

Peachstock, Half 'N Half, Frenzy, Fresh Brew, Taupe, Paramount

6 Editorial Oranges:

Sandy B, Crosswires, Morange, So Chaud, Look At Her, Bronze Shimmer

Endret av Marie

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider