Bitteliten

Beste kost til bronzer?

Anbefalte innlegg

Bitteliten

Siden jeg er blitt så flink til å bruke solfaktor, og holder meg til ganske lys foundation/BB-krem, har jeg tatt fram bronzeren min, og bruker pt en stor, løs, vid kost fra Clinique, som jeg synes er litt vanskelig å ''styre''.  Jeg vil gjerne ha sånn derre ''all over''-bronzing, og ganske forsiktig - altså ingen form for kontur.  Hvilken kost vil dere si er den aller beste for formålet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
lykkelitenen

Zoeva 100 luxe face finish er min absolutte favoritt til bronzer. Funker all over og kan også brukes til lett skulpturering om en vil det. Og så er den vilt myk!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nora

Blushkosten fra Real Techniques er fin til bronzer, synes jeg, og i tillegg røyter den ikke i det hele tatt. :)

Jeg liker også RT blushkosten til bronzer :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
vakkerlakk

Signerer blushkosten til Real Techniques. Trur den vil passe betre til ditt bruk enn Zoeva. Zoeva sin er ein del tettare enn RT. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LinnCaroline

Jeg bruker av og til blushkosten fra RT til det formålet, men jeg synes den blir for stor til presis bruk, så vet ikke om den er et godt valg hvis du ønsker en kost du kan "styre". Jeg ville nok heller valgt kosten fra Zoeva, så det blir litt smak og behag. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bitteliten

Så bra!  Jeg har jo RTs Blush brush,  men bruker den til pudder, så så langt tenkte jo ikke jeg :blush:. Glimrende forslag til fin pris! Tusen takk for hjelpen :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sunniva

Zoeva 100 luxe face finish er min absolutte favoritt til bronzer. Funker all over og kan også brukes til lett skulpturering om en vil det. Og så er den vilt myk!

Dette er min (relativt) nye favoritt til bronzer! Før brukte jeg den store pudderkosten til RT mye, er så enkelt og fort gjort, blir ingen harde linjer når kosten er stor og fluffy. Zoeva 100 anbefales! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Oda

det er min favoritt også :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
cn89

Blush kosten til RT eller stippling kosten til MAC 187, Zoeva har en som ligner veldig på den fra Mac. Synes at jeg slipper å blende mindre med stippling kost. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LinnH

Dytter opp igjen denne tråden. Er på ferie og har glemt igjen bronzerkosten hjemme. Jeg har RT sin blush brush og Zoeva sin hjemme, så vil ikke kjøpe opp igjen de. Noen favoritter blant dere?

Jeg er forresten i London så har nesten ingen begrensninger. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Azur
53 minutter siden, LinnH said:

Dytter opp igjen denne tråden. Er på ferie og har glemt igjen bronzerkosten hjemme. Jeg har RT sin blush brush og Zoeva sin hjemme, så vil ikke kjøpe opp igjen de. Noen favoritter blant dere?

Jeg bruker stort sett ELF kabuki med kort skaft eller Zoeva 106. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Arenika85
1 hour ago, LinnH said:

Jeg er forresten i London så har nesten ingen begrensninger. 

Marc Jacobs om du får tak i den. Stor, rund og ganske fluffy. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LinnH

Kikket på koster fra Chanel, Tom Ford og IT cosmetics i dag. TF frister mest men prisen stopper det kjøpet. Tenkte å kjøpe Zoeva 100 (har 101 hjemme) men den hadde de ikke på Selfridges. Får se mer i morgen. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
bykatt
On 2/23/2018 at 8:37 PM, LinnH said:

Kikket på koster fra Chanel, Tom Ford og IT cosmetics i dag. TF frister mest men prisen stopper det kjøpet. Tenkte å kjøpe Zoeva 100 (har 101 hjemme) men den hadde de ikke på Selfridges. Får se mer i morgen. 

Fant du Tom Fords 05-kost til salgs noe sted, @LinnH? Ser den er til salgs på tomford.no men en av de ansatte på Gimle parfymeri sa lørdag at den var gått ut. Den koster så mye at jeg blir svimmel, men samtidig redd for å gå glipp av noe...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LinnH
22 timer siden, bykatt said:

Fant du Tom Fords 05-kost til salgs noe sted, @LinnH? Ser den er til salgs på tomford.no men en av de ansatte på Gimle parfymeri sa lørdag at den var gått ut. Den koster så mye at jeg blir svimmel, men samtidig redd for å gå glipp av noe...

Jeg kikket på den som het Bronzer eller pudder på Selfridges, den var et hakk større enn blush ihvertfall.  Usikker om den hadde et nummer. Kostet 82 pund:razz-drunk: 

Endte opp med RT Powder B01, den var helt grei, men litt for myk. Men liker bedre de jeg bruker til vanlig. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Magpie

Jeg ville ærlig talt kjøpt en ordentlig japansk bronzerkost i stedet for å betale så mye for Tom Ford, men det er nok jeg som er sær og rar på dette området.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider