Anbefalte innlegg

Marie

Husker ikke hvor vi pleide å ha YouTube-tråden på det gamle forumet, så satser på at det er ok her, hvis ikke får noen flytte den til et mer passende sted :) 

Men, jeg trenger noen nye å følge på YouTube. Jeg følger allerede Shaaanxo, Jaclyn Hill, Nikkietutorials og Sharon Farrell.. :) 

Gjerne skriv litt om de forskjellige, kanskje hva slags videoer de lager mest av.. Er ikke alt jeg synes er gøy å se på :P 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sunniva

KathleenLights er min nye favoritt :) Hun er så søt og morsom. Lager sminkevideoer; tutorials, hauls, reviews etc. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ludde

Etter jeg har fått mere fokus på å bruke opp produkter har jeg fått noen nye favoritter, bl.a  PrettyPistol86, Angela Skar, Anya Marie ogKristen Marie.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Frøken Lilla

følger så mange at jeg ikke orker å liste opp navnene (85 kanaler). følger de vanlige store kanalene (ikke lisa tror jeg, hun var kjedelig) og veldig mange små kanaler :) veldig avhengig av youtube og må se videoer hver eneste kveld ;) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marie

Ja, KathleenLights har jeg sett på litt i det siste, hun liker jeg :) Nå banner jeg kanskje i kirken, men jeg er ikke så veeeldig glad i Tanya Burr.......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Dina

Ja, KathleenLights har jeg sett på litt i det siste, hun liker jeg :) Nå banner jeg kanskje i kirken, men jeg er ikke så veeeldig glad i Tanya Burr.......

Jeg følger henne, men er vel nesten flere videosr jeg hopper over enn jeg faktisk ser :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Smudge

Jeg får litt angst av de finefine, unge jentene som bruker så utrolig mye dekk og kontur uten at de trenger det. Jeg ser mest på Pixiwoo og Lisa Eldrigde, men jeg er ikke så oppdatert på alle de "nye" youtube-guruene så jeg burde nok tatt meg en runde og sjekket ut de dere nevner. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Maiken

Fant ei ny ei helt tilfeldig og så langt liker jeg henne. Veldig søt og blid, uten å være slitsom. Karima McKimmie, Australsk jente. Har ikke sett så mye enda, men det lover bra.

*edit* Tittelen på kanalen høres kjent ut, men kan ikke huske å ha sett henne før. Shameless Fripperies.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LinnCaroline

Fant ei ny ei helt tilfeldig og så langt liker jeg henne. Veldig søt og blid, uten å være slitsom. Karima McKimmie, Australsk jente. Har ikke sett så mye enda, men det lover bra.

*edit* Tittelen på kanalen høres kjent ut, men kan ikke huske å ha sett henne før. Shameless Fripperies.

Jeg følger henne, men er ikke så mange av videoene hennes jeg ser.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
PewPew

Jeg får litt angst av de finefine, unge jentene som bruker så utrolig mye dekk og kontur uten at de trenger det. Jeg ser mest på Pixiwoo og Lisa Eldrigde, men jeg er ikke så oppdatert på alle de "nye" youtube-guruene så jeg burde nok tatt meg en runde og sjekket ut de dere nevner. :)

Føler det samme som deg. I tillegg er de jo unge og har ofte trekk som gjør at det meste blir pent. De er jo flinke til å sminke seg selv, men det betyr ikke at alle andre kan sminke seg på samme måte som de. Har du sett Wayne Goss sine videoer? Han er veldig jordnær, og er klar over at vi alle er forskjellige :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marianne

Jeg finnes ikke trofast mot youtubere. Selv om jeg har endel som jeg følger, så er det mange videoer jeg hopper over. De jeg ser mest på akkurat nå er Kristin Gehm og Emily Noel. Litt "eldre" damer, som ikke er profesjonelle artister på noen måte. Men hyggelige og har endel forskjellige typer videoer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sunniva

Wayne Goss er en tulling :P Sorry, not sorry.

Likte Tanya før, nå oppfører hun seg som en trettenåring.. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
PewPew

Neei det har han vel ikke (som jeg vet om), bare liker ikke fyren.

Jeg oppfatter han som kjempesjarmerende, men det er kanskje en type sjarm som fort kan få motsatt utfall? Det har hendt at andre synes en person er kjempesjarmerende, mens jeg har mislikt personen sterkt :P

Hmm kanskje litt sånn jeg har det med Lisa Eldridge. Jeg synes hun er kjempeflink faglig, men blir fort lei av personligheten hennes av en eller annen grunn. Så jeg gidder aldri å se flere videoer av henne på en gang. Hmm så kjenner jeg nå litt etterpå at jeg vil jo så gjerne like henne.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
MariaK

Wayne Goss er en tulling :P Sorry, not sorry.

Likte Tanya før, nå oppfører hun seg som en trettenåring.. 

SÅÅÅ enig i dette! Skjønner ikke hvorfor hun plutselig ble så sykt barnslig? :P Blir helt klar i hodet av å se på videoene, for det er så mye tull og fjas og fliring at det er vanskelig å følge med. Latteren høres i tillegg skikkelig tilgjort ut, synes hele dama har blitt litt teit :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sunniva

Jeg liker ikke at han bruker bilder han ikke eier som thumbnails i videoene sine for å trekke flest mulig seere, jeg synes ikke han er særlig flink med sminke og jeg får aldri noe ut av videoene hans, blir aldri inspirert eller noen ting. 

Lisa Eldridge derimot synes jeg er utrolig flink. Hun er jo proff, og i en liga for seg selv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
PewPew

Jeg liker ikke at han bruker bilder han ikke eier som thumbnails i videoene sine for å trekke flest mulig lesere, jeg synes ikke han er særlig flink med sminke og jeg får aldri noe ut av videoene hans, blir aldri inspirert eller noen ting. 

Lisa Eldridge derimot synes jeg er utrolig flink. Hun er jo proff, og i en liga for seg selv.

Aha skjønner. Visste ikke om det med bildene faktisk : o 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider