Anbefalte innlegg

Marie

​Har du sett hans "what's in my purse"-video? :rotfl:

​Nei, ikke enda, men jeg gleder meg! Altså, bare det uttrykket på bildet sier vel sitt til hvordan videoen kommer til å bli :clap:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nora

​Nei, ikke enda, men jeg gleder meg! Altså, bare det uttrykket på bildet sier vel sitt til hvordan videoen kommer til å bli :clap:

​Da har du noe å glede deg til! Den er kjempemorsom! :rotfl:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ingridsk

Jeg har mistet veldig sansen for de aller fleste youtubere jeg pleide å se på, så nå går det egentlig bare i Beautycrush og ViviannaDoesMakeup... ser på Jaclyn Hill og motevideoene til InTheFrow, men ellers er jeg rimelig lei de aller fleste :struggle:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
evy93

Noen andre enn meg som synes Fleur & Tanya har tapt seg litt i det siste? Ser nesten aldri på de lenger... Legger kun ut vlogs og slik føler jeg... 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Dina

Noen andre enn meg som synes Fleur & Tanya har tapt seg litt i det siste? Ser nesten aldri på de lenger... Legger kun ut vlogs og slik føler jeg... 

Jeg liker fortsatt Fleur, men Tanya ser jeg veldig lite på..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
evy93

Har funnet meg en ny favoritt elsker klippingen, energien og humoren hennes :D tror ikke det går an å se en video, uten å smile... :D 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
evy93

You got me hooked

​Me too! 

​Så kjekt! :D fant henne nylig under "favorittene" mine, men har ikke sett noe særlig på henne før nå i kveld!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LinnH

Har funnet meg en ny favoritt elsker klippingen, energien og humoren hennes :D tror ikke det går an å se en video, uten å smile... :D 

​Hun liker jeg også, jeg har lett for å mislike youtubere når noen overdriver og gjør seg til, men hun her går bra!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LinnCaroline

Jeg får ikke lagt til link på mobilen, men synes "You look disgusting" av mypaleskinblog var en sterk og rørende video. Anbefaler dere å se den!

Edit: Her er den.

Endret av LinnCaroline

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LinnH

Jeg får ikke lagt til link på mobilen, men synes "You look disgusting" av mypaleskinblog var en sterk og rørende video. Anbefaler dere å se den!

Edit: Her er den.

Takk for at du delte linken, den var utrolig fin  og sterk og rørende. Nydelig jente både med og uten sminke. Folk kan være så onde! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LinnCaroline

Takk for at du delte linken, den var utrolig fin  og sterk og rørende. Nydelig jente både med og uten sminke. Folk kan være så onde! 

Bare hyggelig. :) Jeg synes hun tok opp et viktig og aktuelt tema. Ja, jeg synes det er grusomt hvor onde kommentarer folk poster. Hva vinner de på å rakke ned på andre? Jeg tenker spesielt på unge, sårbare jenter som leser kommentarene til henne, og sitter der med akne eller andre ting som kan påvirke selvtilliten. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Amalie

Seriøst, dere må se denne videoen! Denne dama har den kuleste sminkeoppbevaringen EVER. Jeg vil haaaa :in-love::in-love:

Oooh! Tøft! :D Aldri sett noe lignende. Og så deeeen samlingen da :in-love:

Endret av Amalie

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Frøken Lilla

Seriøst, dere må se denne videoen! Denne dama har den kuleste sminkeoppbevaringen EVER. Jeg vil haaaa :in-love::in-love:

hehe hun har crazy mye ja! Fulgt henne en stund nå, liker henne godt da :) 

må finne igjen hun andre dama på YouTube (som jeg ikke taklet noe mer), tror hun har enda mer! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Åshild

Oooh! Tøft! :D Aldri sett noe lignende. Og så deeeen samlingen da :in-love:

Mhm! Både jeg og typen sikla litt (men han ville oppbevart verktøy i dem da, teitingen) :P 

hehe hun har crazy mye ja! Fulgt henne en stund nå, liker henne godt da :) 

må finne igjen hun andre dama på YouTube (som jeg ikke taklet noe mer), tror hun har enda mer! 

Er det rart at jeg synes oppbevaringen nesten var kulere enn all sminken? :giggle:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest

Jeg lurer på en ting... Amanda Ensing og Casey Holmes.. Har disse to implantater i rumpa? Killer body på begge to, men får inntrykk av at det skjedde over natta at rumpa plutselig sa POW. I tillegg får jeg litt Kim Kardashian vibber (spesielt av Amanda). De sier jo at de squatter og sånt.. Noen som vet? :P 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
evy93

Kom nettopp over en ny kanal! Denne gu for en skjønn, morsom og flink jente!!! :D kjekt at flere norske kaster seg på youtube"bølgen" :D 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Åshild

Kom nettopp over en ny kanal! Denne gu for en skjønn, morsom og flink jente!!! :D kjekt at flere norske kaster seg på youtube"bølgen" :D 

Åhh, hun var gøy å se på! Så flink også! :D Men jeg lurer sånn på hva den highlighteren fra Chanel het. Hun sa det jo ikke! :P 

Åhh, hun var gøy å se på! Så flink også! :D Men jeg lurer sånn på hva den highlighteren fra Chanel het. Hun sa det jo ikke! :P 

Nevermind, jeg fant det ut! LE fra 2014, det forklarer jo hvorfor jeg ikke har fått den med meg.. :razz-drunk:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
evy93

Nevermind, jeg fant det ut! LE fra 2014, det forklarer jo hvorfor jeg ikke har fått den med meg.. :razz-drunk:

Jeg holdt den i hånda mi, men kjøpte den aldri.... Tror du jeg angrer eller????? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Oda

Hun minner meg om Nikkietutorials, hehe :P Herlig jente! Veldig søt og flink! Men skal si at kanalen hennes har vokst uutroolig kjapt på en uke :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Monica

Takk for tips, hun var flink! :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider