Anbefalte innlegg

LinnH

Kom nettopp over en ny kanal! Denne gu for en skjønn, morsom og flink jente!!! :D kjekt at flere norske kaster seg på youtube"bølgen" :D 

øyenskyggen hennes her var så nydelig! Hele jenta var flott, men orker ikke slik babling. Men skal følge henne litt, en må jo få prøve seg fram når en er ny! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Arlandria

Jeg visste at det er enorme mengder sponsorship og jeg tror omtrent ikke på noe av det.. men Famebit var nytt for meg! Herregud, så glad jeg har dere - ekte mennesker, ekte meninger, og slipper å måtte stole på YT-"guruer".

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nora

Jeg visste at det er enorme mengder sponsorship og jeg tror omtrent ikke på noe av det.. men Famebit var nytt for meg! Herregud, så glad jeg har dere - ekte mennesker, ekte meninger, og slipper å måtte stole på YT-"guruer".

Jeg tror dette gjelder mest youtubere som er mellomstore. De aller største har jo bedrifter som jobber med å skaffe de gode sponsorer og få sendt de produkter. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
tapermari

Alltid lurt på hvordan folk har gjort slik "kunst"-makeup eller hva man skal kalle det, overrasket over hvor enkelt det ser ut. Trodde det var mye mer organisert rot enn det her: https://m.youtube.com/watch?v=267S4WyF3oA

(Er på tlf, får ikke til å linke skikkelig)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Heidi

Mulig det er teit å reklamere for seg selv? Men jeg prøver likevel jeg. Har begynt å lage videoer igjen der jeg fokuserer på dramatisk sminke og halloween videoer. Jeg kaller meg heydee  der  :D 

IMG_20151005_022325.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marusken

Lisa Eldridge sin siste video :clap: gleder meg til Face Paint kommer i posten! 

Enig, må få mannen til å lete etter den når han er i London :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Arlandria

Så random! Jeg skulle inn hit for å anbefale samme fyren, Diva! Jeg er ikke enig i alt, men han har utrolig mange gode tips man ikke får fra de fleste "Beauty Gurus" uten utdannelsen i bakhånd :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
DivaG
5 timer siden, Arlandria said:

Så random! Jeg skulle inn hit for å anbefale samme fyren, Diva! Jeg er ikke enig i alt, men han har utrolig mange gode tips man ikke får fra de fleste "Beauty Gurus" uten utdannelsen i bakhånd :P

Jeg liker så godt at han har korte, effektive videoer uten masse fuss. Og han he endel teknikktips, ikke bare peoduktreklame!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LinnCaroline
8 minutter siden, kvm said:

Noen som har tips til youtubere med gode hårvideoer? trenger inspirasjon! :)

Jeg følger Silvousplaits, Kayley Melissa, Bebexo, Lilith Moon og Cute Girls Hairstyles. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
kvm
16 timer siden, LinnCaroline said:

Jeg følger Silvousplaits, Kayley Melissa, Bebexo, Lilith Moon og Cute Girls Hairstyles. :)

Tusen takk for tips! :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Frøken Lilla
14 timer siden, helesy said:

Ser mest på Anges Lovise og Celina Karine:)

Jeg har så vidt tittet på de men det blir så veldig tydelig at de har masse (eller omtrent alle?) 11-14 år gamle fans i måten de lager videoene sine på... Det blir litt for dumt... Dessverre! For norske videoer som er bra ellers på YouTube er det lite av. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Aurelia

Jeg synes egentlig Agnes og Celina er ganske flinke, jeg! Men er kanskje litt lite variasjon, basen blir f.eks. alltid seende veldig lik ut på begge to. Og så er jeg ikke helt fan av de noe voldsomme brynene som dukker opp til tider.. Men all in all klikker jeg meg innom ganske ofte, synes de er veldig skjønne og lite tilgjort :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LinnH
1 hour ago, Aurelia said:

Jeg synes egentlig Agnes og Celina er ganske flinke, jeg! Men er kanskje litt lite variasjon, basen blir f.eks. alltid seende veldig lik ut på begge to. Og så er jeg ikke helt fan av de noe voldsomme brynene som dukker opp til tider.. Men all in all klikker jeg meg innom ganske ofte, synes de er veldig skjønne og lite tilgjort :)

Jeg synes også de er kjempeflinke, men siden jeg ikke er målgruppen deres aldersmessig, blir det feil at jeg kommer med noe kritikk.

De er ihvertfall stadig vekk nevnt av snart 12-åringen her i huset, så tydelig at de er forbilder. Og når vi var i Oslo i vinterferien så vi Agnes på Storo-senteret, og gjett om det var stort da!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
helesy
1 hour ago, Aurelia said:

Jeg syns også de er flinke!:) Men som du sa så savner jeg variasjon når det kommer til basen. Øyenskyggen de legger syns jeg stortsett er fin, er mest derfor jeg ser på de. Bryna blir litt for voldsomme ja. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
tapermari

Celina Karine fortjener ros for at hun er flink til å snakke foran kamera og ikke bare mumler som mange andre gjør. Hun forteller også hvorfor hun liker et produkt, hva som er bra og dårlig, i stedet for å bare si "jeg eeeeeeeeeelsker det, helt fantastisk, se så fin", som mange andre gjør :giggle: Men som dere sier, merker at målgruppen er litt ung, vet ikke om det er med vilje eller at det bare har blitt sånn?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider