Gå til innhold

Renseshampo

lykkelitenen

Anbefalte innlegg

7 timer siden, Belle skrev:

Jeg blindkjøpte Pureology Purify i går, så får vi se hvordan den er. Er glad i Pureology sine produkter, og håper ikke jeg blir skuffa over denne heller!

Jeg bruker denne. Den renser greit uten at man blir sånn "squeaky clean", så jeg kan bruke denne som min hverdags-shampo. Den lukter friskt, uten at jeg helt kan sette fingeren på hva den lukter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
12 timer siden, Nora said:

Jeg bruker denne. Den renser greit uten at man blir sånn "squeaky clean", så jeg kan bruke denne som min hverdags-shampo. Den lukter friskt, uten at jeg helt kan sette fingeren på hva den lukter.

Så bra å høre at du er fornøyd! Håper den renser godt nok, da. Jeg trenger egentlig noe som er industrial strength, for Mane'n'Tale klarer ihvertfall ikke å hamle opp med alle produktrestene i håret mitt. :P 

Jeg har aldri hatt problemer med noen av produktene jeg har prøvd fra Pureology heldigvis. Vet det er mange som sliter med lukten på ymse ting. :giggle: 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
3 timer siden, Belle skrev:

Så bra å høre at du er fornøyd! Håper den renser godt nok, da. Jeg trenger egentlig noe som er industrial strength, for Mane'n'Tale klarer ihvertfall ikke å hamle opp med alle produktrestene i håret mitt. :P 

Jeg har aldri hatt problemer med noen av produktene jeg har prøvd fra Pureology heldigvis. Vet det er mange som sliter med lukten på ymse ting. :giggle: 

Den takler ihverfall tørrshampoo! 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 9 months later...
  • 1 year later...

Jeg var veldig glad i Redken sin og har aldri funnet noen jeg liker like godt som den (savn 😭). Nå bruker jeg Joico sin renseshampo, den fungerer bra, men er håret skikkelig skittent (typ burde vært vasket for 2 dager siden og full i tørrshampo) må jeg inn med 3 runder. Bruker den vel 2 ganger i mnd, ca, så den er likevel drøy i bruk!

Ikke hakkende gale pris heller :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg savner fortsatt Define sin, jeg.. Har ikke funnet noen supre enda, sånn egentlig, bortsett fra Big da, den er fin. Den lignende til Body Shop, Fiji Green Tea Hair Scrub eller hva den nå heter, er også god - og jeg eeeelsker duften av Fiji Green Tea-produktene!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om dette går helt under rensesjampo, men jeg tror det. Siden sommeren definitivt er over har håret mitt kollapset helt. Flatt og livløst og fett og kløete, uansett om jeg vasker det hver dag. Herlig med andre ord. Bruker en sjampo fra Suma med Aloe Vera som har funket helt fint, men nå var det nok tydeligvis. Prøvde en volumsjampo fra Briogeo, den måtte jeg rett og slett kaste, makan til forferdelig greie har jeg aldr opplevd. Så prøvde jeg en fra Lush, Wasabi et eller annet, med null effekt. Til slutt kjøpte jeg Einerlåg sjampo med Tetre-olje, og Voila! Håret ble rent og kløen forsvant etter første gangs bruk. Etter å ha gått rundt i tre uker og følt at håret ALDRI blir rent er det bare helt nydelig å kjenne på følelsen av nyvasket hår 😀

• Like 2
Lenke til innlegg
Del på andre sider
3 timer siden, katta skrev:

Vet ikke om dette går helt under rensesjampo, men jeg tror det. Siden sommeren definitivt er over har håret mitt kollapset helt. Flatt og livløst og fett og kløete, uansett om jeg vasker det hver dag. Herlig med andre ord. Bruker en sjampo fra Suma med Aloe Vera som har funket helt fint, men nå var det nok tydeligvis. Prøvde en volumsjampo fra Briogeo, den måtte jeg rett og slett kaste, makan til forferdelig greie har jeg aldr opplevd. Så prøvde jeg en fra Lush, Wasabi et eller annet, med null effekt. Til slutt kjøpte jeg Einerlåg sjampo med Tetre-olje, og Voila! Håret ble rent og kløen forsvant etter første gangs bruk. Etter å ha gått rundt i tre uker og følt at håret ALDRI blir rent er det bare helt nydelig å kjenne på følelsen av nyvasket hår 😀

Det hørtes uten tvil rensende ut! Og veldig interessant ut. Kjøpt på helsekost?

Lenke til innlegg
Del på andre sider