tapermari

Krølltang

Recommended Posts

tapermari

Jeg trenger hjelp til å finne en god krøllstav til mamma, hun hadde funnet en på halv pris på blivakker :beauty: Men jeg er litt skeptisk til blivakker også vet jeg jo ikke om den krøllstaven er god. Noen her som har prøvd MAST fra makestyle som alle disse bloggerene skryter opp i skyene? Eller vet dere om en annen god en?

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Amalie

Jeg trenger hjelp til å finne en god krøllstav til mamma, hun hadde funnet en på halv pris på blivakker :beauty: Men jeg er litt skeptisk til blivakker også vet jeg jo ikke om den krøllstaven er god. Noen her som har prøvd MAST fra makestyle som alle disse bloggerene skryter opp i skyene? Eller vet dere om en annen god en?

Jeg har den første krøllstaven fra MAST og liker den veldig godt! :) Blir fort varm og krøllene holder godt på meg. Har en venninne som har den litt "tykkere" utgaven(vol. 2) fra samme merke, og hun er også veldig fornøyd. Skal sies at jeg ikke har prøvd så mange forskjellige merker da, bare et par-tre.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Tone

Høres ut som jeg trenger MAST sin.... Jeg hadde en Remington Pearl som jo egentlig skal være god, men krøllene nekter å sitte i håret mitt. Trodde først det var håret mitt som var problemet, men jeg solgte den til en kollega og hun plages også med den - og når @idamalene sier at krøller ellers ikke holder tror jeg at jeg trenger den! 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Helene

Jeg har veldig lyst på NuMe Titan 3-settet, siden jeg ikke klarer å bestemme meg for hvilken tykkelse jeg vil ha på krølltangen. Det er jo alltid rabattkoder på dem ute og går, så det er ikke noe problem å få den for $100, men så var det å bestille, da..

Edited by Helene

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
tapermari

Høres ut som jeg trenger MAST sin.... Jeg hadde en Remington Pearl som jo egentlig skal være god, men krøllene nekter å sitte i håret mitt. Trodde først det var håret mitt som var problemet, men jeg solgte den til en kollega og hun plages også med den - og når @idamalene sier at krøller ellers ikke holder tror jeg at jeg trenger den! 

Det er det alle disse bloggerne reklamerer med også, at krøllene holder i flere dager :D

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
tapermari

Hun kjøpte Mast 2(den store) og liker den kjempegodt! Jeg lånte den når jeg var hjemme sist, da krølla jeg håret mitt før jeg la meg og jeg hadde fortsatt masse krøll når jeg våkna(noe som aldri skjer fordi håret mitt er så glatt, krøllene bare sklir ut). Så nå har jeg og lyst på den :silly:

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
tuffl

Hei jenter! Jeg trenger tips til en krøllstav som enten har forskjellige størrelser eller en på ca 25mm. Jeg har mast vol.1 og 2 fra før av,  i tillegg til soft curler fra GHD, men krøllene holder seg ikke så godt når krølltangen blir så stor som 32mm. Vet at den fra mast vol.1 er 25mm på sitt tykkeste, men det at den blir tynnere gjør at jeg synes krøllene blir for små nederst. Tips? :D 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Magpie

Datteren min (8,5 år) har veldig lyst på krølltang, men jeg er totalt uerfaren på området. Å krølle med rettetang får jeg ikke helt til, så muligens hadde en klassisk krølltang vært bedre? Hun har tynt og glatt hår, og det holder veldig dårlig på krøll (sist frisøren krøllet henne holdt det i under en time selv med gode produkter i). Av og til sover hun med Curlformers, men en tang hadde vært praktisk, og jeg tror den bør være relativt smal.

Er det noen som har anbefalinger? Hva kan jeg ta en titt på, som helst ikke er for dyrt, og som gjerne går å få tak i i vanlige butikker (Elkjøp e.l.)

Edited by Magpie

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
vakkerlakk

Alle mine krølltenger er kjøpt hos frisør, så ingen konkrete tips til akkurat type tang. Men det du sikkert kan tenke på er feks om du vil ha med eller utan sånn del som holder fast håret... Sånn klypefunksjon liksom. Eller om du vil ha utan, og feks ei sånn syltang. Personlig hadde eg gått for klassisk tang med klype (sånn syl er DRITVARMT og skummelt å holde på med), kanskje 15 mm. Babyliss pleier sikkert ha ok kvalitet og mange skryt av Remington også. 

Edited by vakkerlakk

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Helene

Jeg aner ikke, aldri prøvd, men nå har jeg hatt lyst på den i så mange år at jeg bare slo til 😛 Halv pris var for godt til at jeg kunne la være! :D 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider