Gjest

Den perfekte nude

Anbefalte innlegg

lykkelitenen
18 timer siden, helesy said:

Dior addict extreme I cherie bow er min perfekte nude og favoritt leppestift. Har akkurat brukt opp nr to, og må kjøpe ny:) 

Den er gått ut av sortementet til Dior :/ Er flere her inne som er på desperat jakt etter ny arvtaker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LinnH

Elf Mineral Lipstick i Nicely Nude er en stadig favoritt og jeg har nesten brukt opp den jeg har. Den er noen år gammel og er discontinued, men har en ny på vei fra USA, og derfor vil jeg bruke opp den jeg har.

Mac Peach Blossom er også fin til meg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
helesy
55 minutter siden, lykkelitenen said:

Den er gått ut av sortementet til Dior :/ Er flere her inne som er på desperat jakt etter ny arvtaker.

Å nei :( Derfor jeg ikke fant den på kicks :(  Da får jeg ta meg en tur rundt og sjekke I andre kicks butikker :( Har nesten ingenting igjen av den jeg har og bruker den minst mulig nå for å ikke gå tom. Cherie bow er min favoritt av alle leppestifter,fordi den passer til alt. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mariann

Jeg jakter alltid den perfekte nude, og syns vel jeg har funnet den innimellom :P

Liker veldig godt Cherie Bow, men den perfekte er By Terry Terribly Nude <3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Amalie

Min perfekte nude er dessverre Dior Addict Cherie Bow(sparer på det siste som er igjen, haha). Jeg har også blitt veldig glad i Charlotte Tilbury Very Victoria(matt) og Bitch Perfect :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
helesy
14 timer siden, Amalie said:

Min perfekte nude er dessverre Dior Addict Cherie Bow(sparer på det siste som er igjen, haha). Jeg har også blitt veldig glad i Charlotte Tilbury Very Victoria(matt) og Bitch Perfect :)

Min er også cherie bow :( Prøver å spare på den nå, i mens jeg er på jakt etter en ny nude. Nå blir Mac brave brukt hyppig i stedet for cherie bow. Må kanskje ta en titt på de du listet opp:)

Endret av helesy

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Amalie
3 timer siden, helesy said:

Min er også cherie bow :( Prøver å spare på den nå, i mens jeg er på jakt etter en ny nude. Nå blir Mac brave brukt hyppig i stedet for cherie bow. Må kanskje ta en titt på de du listet opp:)

Skjønner ikke hvorfor de tok de bort fra markedet, det var jo de beste leppisene!! Chanel Adrienne er også en veldig fin og behagelig nude, glemte å nevne den. MAC Brave har jeg ikke prøvd faktisk, men den ser veldig fin ut. Må sjekke den ut neste gang jeg er på MAC :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
helesy
49 minutter siden, Amalie said:

Skjønner ikke hvorfor de tok de bort fra markedet, det var jo de beste leppisene!! Chanel Adrienne er også en veldig fin og behagelig nude, glemte å nevne den. MAC Brave har jeg ikke prøvd faktisk, men den ser veldig fin ut. Må sjekke den ut neste gang jeg er på MAC :)

Skjønner ikke det jeg heller! Så at de hadde fått inn en ny linje, titta litt på de og syns noen av de så fine ut. Men så ikke ut til at noen av de kunne erstatte Cherie bow :( Da får jeg ta en titt på Chanel Adrienne. I natt drømte jeg at Dior hadde tatt inn Dior Addict extreme igjen. Ble veldig skuffet når jeg våknet og innså at det kun var en god drøm :( 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
O.G.

Min perfekte nude er mer middels brun i fargen siden jeg ikke liker så bleike lebestifter på meg selv. Jeg har funnet to stk som jeg bruker ofte, de er begge fra Yves Rocher og Grand Rouge serien. Det er #51 Beige Radieux og #71 Rouse Poudre. Også den mer mauve (#21) er fin, men den gav jeg bort.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
DivaG
On 21. juni 2016 at 23.20, O.G. said:

Min perfekte nude er mer middels brun i fargen siden jeg ikke liker så bleike lebestifter på meg selv. Jeg har funnet to stk som jeg bruker ofte, de er begge fra Yves Rocher og Grand Rouge serien. Det er #51 Beige Radieux og #71 Rouse Poudre. Også den mer mauve (#21) er fin, men den gav jeg bort.

Rouse poudre er min absolutt favoritt nude! Har brukt den på flere bruder også som har elsket den! 

Endret av DivaG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
O.G.
On 28.8.2016 at 16.07, DivaG said:

Rouse poudre er min absolutt favoritt nude! Har brukt den på flere bruder også som har elsket den! 

Skjønner jeg godt, alle kler den og den koster ikke skjorten!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Michelle

Jeg har blitt forelska i MAC Honeylove! Hadde den bare vært en veldig liten smule lysere og kanskje bittelitt mindre beige så hadde den vært helt perfekt! Den er egentlig perfekt på sin måte allerede, men den perfekte nuden jeg ser for meg i hodet er litt lysere og litt mindre beige. Den er litt sånn MLBB, men samtidig litt for lys som gjør den til en veldig fin hverdagsnude. Ser for meg at den kommer til å bli brukt mye. Jeg er ikke en person som kler nudes godt altså, så dette er bra! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider