Tone

OBS: GOSH skal ut av Vita!

Anbefalte innlegg

Tone

Vitaen min selger all GOSH til halv pris nå fordi det skal ut av sortimentet, og jeg tipper den rabatten gjelder hos alle  - så løp og hamstre om det er noe dere trenger!

(Jeg trengte selvsagt ingenting men det var jammen en del jeg hadde lyst på...)

(Og grunnen til at de kvitter seg med det er forresten at Jan Thomas skal lage sminke. Derfor dropper de den eneste fordelen Vita hadde over andre butikker med sminke.....)

Endret av Tone

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone

:( Nå ble jeg nesten litt lei meg. Jeg er skikkelig glad i GOSH. 

Jeg og :( 

Dumper de GOSH til fordel for Jan Thomas sin sminke?! Altså.. 

Mmmmmmmmmmhm....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
lykkelitenen

Må nevnes at en av grunnene til at Gosh går ut også er pga dårlig service hos GOSH. Det er klin umulig å få tak i testere, butikkene må dekke tap ved å ta orginalprodukt om til tester selv, de har dårlige returmuligheter (= tap for butikk om varer går ut av sortement da det må selges med tap for å frigjøre hylleplass) og de klarer ikke levere hylleinnsatser og prislister, noe som ser stygt ut og er tungvint for butikkene, som står med varer uten hylleplass og hylleinnsats. 

Nå får Vita enerett på Jan Thomas sin sminkekolleksjon i stede for, noe jeg tror blir bra. Det jeg har sett sålangt har virket veldig bra i utvalg og kvalitet, og der er en hel del varer som til nå har blitt hyppig etterspurt, men ikke vært alternativer til i Vita :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone

Må nevnes at en av grunnene til at Gosh går ut også er pga dårlig service hos GOSH. Det er klin umulig å få tak i testere, butikkene må dekke tap ved å ta orginalprodukt om til tester selv, de har dårlige returmuligheter (= tap for butikk om varer går ut av sortement da det må selges med tap for å frigjøre hylleplass) og de klarer ikke levere hylleinnsatser og prislister, noe som ser stygt ut og er tungvint for butikkene, som står med varer uten hylleplass og hylleinnsats. 

Nå får Vita enerett på Jan Thomas sin sminkekolleksjon i stede for, noe jeg tror blir bra. Det jeg har sett sålangt har virket veldig bra i utvalg og kvalitet, og der er en hel del varer som til nå har blitt hyppig etterspurt, men ikke vært alternativer til i Vita :)

Æsj, så kjipt. De har jo så mange gode produkter! Får håpe det blir gode produkter og at Jan Thomas blir lettere å forholde seg til for Vita :)  

Ånei :( :( Eyelinerne og brynsblyanten er jo blant mine absolutte favoritter! Skal innom alle Vitaene i byen i morgen.

Ja, gjør det! Jeg kjøpte masse ting jeg ikke trenger men tipper jeg drar enda en tur i morgen..... Fint å kjøpe gaver og! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
lykkelitenen

Vi håper det vi også @Tone :) JT er så stor i norge nå at folk forventer mye. Han har skrytt av å være venn med folka bak MAC fra tiden de var små og ukjente og har i følge seg selv også vært med bak kulissene deres produksjonsmessig når han var ung modell i USA, så nå er vi spente på om det blir MAC kvalitet på produktene ;) 

Jeg har selv hamstret leppeprodukter, krempinner og linere, så nå er jeg dekket for en stund. Det er jo kjipt når ett helt merke går ut, men blir litt deilug å få selgere å forholde seg til og ikke en ubesvart mailadresse og sure miner fra kunder som venter på svar og testere 7 uken på rad.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone

Vi håper det vi også @Tone :) JT er så stor i norge nå at folk forventer mye. Han har skrytt av å være venn med folka bak MAC fra tiden de var små og ukjente og har i følge seg selv også vært med bak kulissene deres produksjonsmessig når han var ung modell i USA, så nå er vi spente på om det blir MAC kvalitet på produktene ;) 

Jeg har selv hamstret leppeprodukter, krempinner og linere, så nå er jeg dekket for en stund. Det er jo kjipt når ett helt merke går ut, men blir litt deilug å få selgere å forholde seg til og ikke en ubesvart mailadresse og sure miner fra kunder som venter på svar og testere 7 uken på rad.

Haha, ja det vil vise seg. Og DET skjønner jeg godt altså! Høres ut som at GOSH er mest egnet for nettbutikker.. Jeg kjøpte noen leppetjukkiser, en kremskyggepinne, leppestifter, maskara og et par eyelinere - nå pønsker jeg på om jeg kan finne noe som blir bra som gaver. Har kjøpt to leppetjukkiser for å ha til gaver - kjempefine! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LinnH

Jeg ser vita.no også har 50% på Gosh nå (mulig det var nevnt over her), men den eyelineren jeg har tenkt jeg skulle kjøpe i et par år (rebellious brown) var utsolgt, og det var sikkert like greit!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marie

Vi er spente vi også, spesielt siden vi ligger under Vita Exclusive ;) JT var innom butikken vår rett etter vi åpnet for å se på produktene våre, har du sett hva foundationene heter? Altså fargene.. JT15, JT20 osv. ... :rotfl: (JT har vel jobbet for MAC en gang i tiden, og det er jo egentlig bare et kompliment for MAC at han vil se på våre produkter når han skal produsere sine egne, men synes det er litt uoriginalt å kalle fargene for nesten det samme som MAC :P )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone

Så teit!!!! Hvor skal man få tak i gosh da?? :( 

Hvor kan man kjøpe GOSH når de ikke lenger selger det, da? Godt jeg har funnet en mascara jeg liker bedre enn Catchy Eyes... Tror jeg. 

I disse landene, ser det ut til. Kjempekjedelig!

Jeg ser vita.no også har 50% på Gosh nå (mulig det var nevnt over her), men den eyelineren jeg har tenkt jeg skulle kjøpe i et par år (rebellious brown) var utsolgt, og det var sikkert like greit!

Jeg så den på min Vita i dag og kan kjøpe den for deg om du vil? :)  

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Frøken Lilla

Sett gosh på wahlgreens her, skal sjekke prisene ;) evt må jeg kanskje ta en bestilling og sende til mamma så lenge, ikke at jeg MÅ ha noe men får rimelig mye for beløpet tilsvarende gratis frakt hos vita :) de hadde favoritt lineren min før, grey mink, har heldigvis 3 back ups av den hjemme :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Helene

Hvis ikke Tone kjøper for deg kan jeg godt se etter den på Moa på lørdag hvis formen er bedre og jeg tar meg en tur :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LinnH

Hvis ikke Tone kjøper for deg kan jeg godt se etter den på Moa på lørdag hvis formen er bedre og jeg tar meg en tur :) 

Jeg så den på min Vita i dag og kan kjøpe den for deg om du vil? :)  

Jeg har faktisk ikke sett disse før nå, men fikk FB melding fra Helene på lørdag om disse. Veldig snilt av dere å tilby dere!

Jeg har så mange brune øyeblyanter, og jeg driver og slanker samlingen.  Men jeg skal til en Vita i morgen og har de flere igjen så skal jeg kjøpe en, hvis ikke så er det kanskje like greit.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone

Noen som har sett/vet om de settes ned til 70% denne uka? Jeg spurte forsiktig hun ene på Vita og hun så ikke bort fra at det kom til å skje.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
lykkelitenen

Det er ikke sendt ut noe info om det, tvert i mot, ingen vet helt hva som skjer med eventuelle rester, da planen er å få opp JT på mandag. Tidligere når ting i Gosh har gått ut av sortement har det blitt solgt til -50% i restkasser, eventuelt solgt ut med spesialpris (typ alt i kurven 30kr) på arrangement som nattåpent o.l. så godt mulig det er tilfellet her også. De fleste butikkene begynner jo å bli veldig tomt for mye nå, så ikke sikkert det er så mye at de gjør noen flere tiltak for å få det ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider